[ad_1]

ایران خودرو دیزل در یک مراسم پرحاشیه از کشنده فوتون Auman H۵ رونمایی کرد. مهمترین حاشیه این برنامه اطلاق عنوان اولین کشنده اتوماتیک به این خودروی تازه رونمایی شده بود.

فوتون Auman H۵، اولین کشنده اتوماتیک نیست

برترین ها: ایران خودرو دیزل در یک مراسم پرحاشیه از کشنده فوتون Auman H۵ رونمایی کرد. مهمترین حاشیه این برنامه اطلاق عنوان اولین کشنده اتوماتیک به این خودروی تازه رونمایی شده بود. ولوو FH۵۰۰، دافران H۷، کشنده های جدید سیتراک و دیما همگی اتوماتیک هستند و البته اواخر سال ۱۴۰۰ بود که بهمن دیزل از کشنده پرقدرت و اتوماتیک جدید خود به نام امپاور رونمایی کرد. 

ایران خودرو دیزل در حالیکه می خواست عنوان «اولین» را برای محصول خود تصاحب کند با واکنش خبرنگاران خودرو نویس روبرو شد اما بجای پذیرش اشتباه خود بر رفتار غلط خودشان پافشاری کردند. پایگاه اینترنتی اسب بخار در همین رابطه می نویسد: « یکی از کارکنان روابط عمومی ایران خودرو دیزل به خاطر مطرح کردن اشتباه رخ داده در معرفی فوتون Auman H5 با مدیرعامل ایران خودرو دیزل، برخوردی را با برخی خبرنگاران داشته و گفته است “که چرا چنین پرسشی را از توسلی مهر داشته اید؟”. این کارمند روابط عمومی گفته است که ما از بیان این اشتباه ها در رسانه ها ترسی نداریم و فکر نکنید که با اعلام این خطاها اتفاقی برای ما می افتد.»

روزنامه نگاران تخصصی حوزه خودرو که نسبت به جزئی ترین مسائل این صنعت حساس هستند و به دقت ماجراها رصد می کنند نیز از این مساله به سادگی عبور نکردند و از آن به عنوان «گاف» یاد کردند. تعبیری که اگر مدیر این مجموعه اشتباه خود را می پذیرفت، به آن متهم نمی شد. آنها نیز در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی به این گاف اشاره کردند و به طور خلاصه اینطور نوشتند که گویا مدیران ایران خودرو دیزل نمی دانند که آنها اولین نیستند.

در این بین از برخی مدیران این گاف بعید بود. برای مثال مدیرعامل ایران خودرو با سابقه ۳۰ ساله خود یعنی از بازار خودرو بی خبر بوده که این اشتباه بزرگ را متوجه نشده و حاضر شده در برابر این گاف در مراسم بایستد و صحبت کند.

این رفتار ایران خودرو دیزل نشان داد انگار مدیران آن در خواب زمستانی ماندند و مجموعه از تحولات و پیشرفت های سریع رقبای داخلی و خارجی بی اطلاع است و اصلا خبر ندارند که برای نمونه شرکت بهمن دیزل در زمستان 1400 از کشنده امپاور با گیربکس اتوماتیک رونمایی کرده است و حتی مرحله نخست فروش آن نیز با استقبال مطلوب مصرف کنندگان روبرو شده است. بنابراین طبیعی است که این مدیران حتی از کیفیت و توان فنی تولیدات رقبای خود نیز بی اطلاع باشند.

۰

[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان