[ad_1]

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، «احسان رفاهی»، خبرنگار ما در اوکراین گزارشی از شرایط سخت مردم در شهر «میکولایف»، واقع در جنوب اوکراین تهیه کرده است. 

مطابق این گزارش، اکنون ۱۴ سال روز است که آبی در لوله های این شهر نیست و مردم مجبورند برای تهیه آب در صف هایی نسبتاً طولانی بایستند.

علت قطع آب این است که حملات هوایی موجب آسیب به لوله های آبرسان این شهر شده اند و امکان تعمیر و بازسازی به دلیل شرایط خطرناک منطقه وجود نداشته است.

خبرنگار خبرگزاری فارس در اوکراین می گوید گلوله باران شهر شدت گرفته و حدود ۴۰ درصد از ساکنان، شهر را ترک کرده اند. فیلم زیر معضلات مردم برای تهیه آب را نشان می دهد.

 

 

بیش از 2 ماه از آغاز جنگ روسیه و اوکراین می گذرد و جنگ همچنان در شهرهای اوکراین ادامه دارد و هنوز توافقی بین دو طرف صورت نگرفته است.

احسان رفاهی ساعاتی قبل تر در یک گزارش دیگر گفته بود روستاهای میان «خرسون» و میکلایوف اکثراً خالی از سکنه شده و برق و آب این مناطق قطع شده است و از طرف دیگر، برخی مناطق مسکونی نیز هدف حمله موشکی قرار گرفته و یک پل نیز به طور کامل تخریب شده است.

طبق گزارش خبرنگار فارس، آثار برجی مانده از تأسیسات نظامی تخریب شده در حومه میکلایوف کاملاً مشهود است و صداهای انفجارهای پراکنده نیز شنیده می شود.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تیر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان