[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی پس از پایان فینال جام حذفی در مورد اینکه چه قولی برای تدارکات خوب تیم ملی می دهد، اظهار داشت: بحث قول نیست. باید با واقعیت ها زندگی کنیم. واقعیت این است که تدارکات نیاز به منابع مالی دارد که دنبالش هستیم تا ان شاالله این منابع را به فدراسیون تزریق کنیم. با خیلی ها در حال صحبت هستیم. دوم بازی های تدارکاتی است. واقعا با تیم های اروپایی نمی توانیم بازی کنیم.

وی افزود: تیم های اندکی هستند که می توانیم با آن ها بازی دوستانه داشته باشیم. تمام سعی مان را می کنیم بهترین تدارکات را ببینیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می شود بازی با نیوزلند قطعی شده، گفت: نه، این بازی در دستورکارمان است. ان شاءالله با یکی دو تیم دیگر هم در حال رایزنی هستیم. 

ماجدی در مورد بازی با آرژانتین عنوان کرد: هیچ صحبتی در مورد این بازی نشده است.

وی درمورد بازی با کانادا در قطر اظهار داشت: در مورد این بازی ها در حال مذاکره هستیم. به قراداد ختم نشده است. 

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص نامه فیفا اظهار داشت: نامه فیفا آمده، جوابش را دادیم. ان شاالله هیچ مشکلی نخواهد بود. این نامه در مورد مسائلی که مطرح شد، است. در مورد کارگروهی برای بانوان، در رابطه با اینکه انتخابات سرپرستی شفاف بوده، تشکر کردند و گفتند باید کارگروهی تشکیل شود که در مورد بانوان تصمیم گیری شود.

ماجدی در مورد افشاگری های اخیر، گفت: از این افشاگری ها واقعا متاسفم. صددرصد می گویم. ولی اتفاقی است که افتاده و باید جلوی آن را بگیریم.

وی در خصوص اینکه پاداش ها مصوبه هیات رئیسه بوده، عنوان کرد: همه آن ها مصوبه بوده است.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان