[ad_1]

ایسنا/مرکزی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس نماد اتحاد مسلمانان و اراده امت اسلامی در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.

ولی اله بیاتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام راحل روز جهانی قدس نامیده شده و روز همایش جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس است.

وی بیان کرد: بر هر مسلمانی واجب است که با حضور در راهپیمایی روزجهانی قدس خشم و انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش بگذارد و پیام مخالفت با رژیم صهیونیستی را به جهان به ویژه به سردمداران فاسد و خیانتکار کشورهای عربی مخابره کند.

این نماینده مردم درخانه ملت از روز قدس به عنوان روز وحدت ملی یاد کرد و افزود: نمایش انسجام و اتحادملت های مسلمان در روز جهانی قدس به فلسطینیان و جبهه مقاومت روحیه مضاعف می بخشد و با  توجه به جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین های اشغالی باید راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت تر از سالهای گذشته و با شور بیشتری برگزار شود.

وی با محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی، گفت: حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس، خشم و نفرت همه مسلمانان را در پی داشته و تبعات این اقدام رژیم اشغالگر قدس را به وحشت انداخته است.

بیاتی در خصوص حمایت دروغین مدعیان حقوق بشر از انسان های مظلوم و مظلومیت مردم فلسطین در مقایسه با مردم اوکراین گفت: متاسفانه برخورد مدعیان حقوق بشر با این مهم سلیقه ای است و براساس سیاست های استکبار جهانی اعمال نظر می کند و این رویه برای مردم کاملا مشهود است.

وی افزود: سالهاست که جنگ تمام عیاری علیه مردم مظلوم یمن به راه افتاده است و بزرگترین جنایات علیه مردم مظلوم این کشور صورت می گیرد اما خبری از حقوق بشر نیست، در حالی که برخوردها در خصوص اوکراین کاملا متفاوت است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه انسان ها مساوی هستند و از حقوق یکسان برخوردارند و مهم نیست که در کجای این کره خاکی زندگی می کنند. حقوق بشر یعنی حقوق همه انسان هایی که در این دنیا زندگی می کنند در حالیکه حمایت حقوق بشر توسط آمریکایی ها و اروپایی ها سلیقه ای است و صرفا شامل کشورهای همسو و وابسته به آنان است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان