[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان ظهر جمعه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر کلاچای، گفت: هیچ مسئولی حق ندارد در مسیر تضعیف جریان مقاومت حرکت کند و قطعاً وجود چنین نگاهی خیانت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه امروز فریاد حمایت از فلسطین و محور مقاومت نه تنها در ایران در همه نقاط دنیا شنیده می شود، افزود: گسترش این نگاه متأثر از اندیشه های امام راحل است لذا باید در چنین شرایطی باید قدر جایگاه ولایت فقیه را بدانیم و اطاعت بی چون و چرا داشته باشیم.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله یهود غفلت داشته باشیم، گفت: جریان صهیونیست بیش از هر زمان دیگر در اوج ذلت و خواری قرار گرفته و این مهم تنها با ادامه مقاومت به نتیجه می رسد.

حجت الاسلام صفری در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان های رودسر و املش اشاره و اضافه کرد: اقدامات خوبی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام این شهرستان ها همانند سد پلرود انجام شده است.

وی با بیان اینکه نظام بودجه در کشور متفاوت است، ادامه داد: نظام بودجه در روی کاغذ بر اساس عدالت است اما در عمل عادلانه نیست و در زمان توزیع تنها با لابی گری و چانه زنی می توان سهم بیشتری گرفت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان