[ad_1]

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از مسئولین کشور خواست تا در خصوص گرانی، بیکاری، خشکسالی و مهاجرت قبل از آنکه خیلی دیر شود اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، حبیب الله دهمرده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضرت آقا که مجلس را مجددا مورد لطف و مرحمت قرار دادند که مسئولیت ما را چندین برابر سنگین می کند.

وی ضمن تشکر از مردم کشور برای خلق حماسه روز قدس گفت: در مقابل عظمت آنها سر تعظیم فرود آورده و از اینکه در راستای خدمت به آنها کم توفیق هستیم احساس شرمندگی می کنیم و از خدای بزرگ عاجزانه درخواست توفیق خدمت خالصانه داریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با تشکر از تعامل و همدلی بین روسای سه قوه گفت: از رئیس جمهور برای انجام سفرهای استانی تشکر می کنم و امیدواریم که هر چه سریع تر مصوبات سفرها اجرایی شود.

دهمرده در ادامه خطاب به مسئولین کشور بیان کرد: گرانی، بیکاری، خشکسالی، مهاجرت و حاشیه نشینی سم مهلکی برای جامعه است، قبل از آنکه خیلی دیر شود از جنس پیشگیری اقدام عاجل صورت گیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه اش خطاب به مسئولین گفت: ضرورت دارد طبق قول های داده شده و کارهای علمی و کارشناسی فرصت سوزی نکنید و برای آنکه بتوانیم از مهاجرت درصدی از مردم جلوگیری کنیم، از همان جنس پیشگیری اقدامات زیر صورت گیرد.

دهمرده افزود: در رابطه با آب پایدار، انتقال آب از دریای عمان، دیپلماسی فعال رودخانه هیرمند طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی، تسریع در راه اندازی و استقرار منطقه آزاد طبق مصوبه و چرایی انفعال در این رابطه، تامین قیر مورد نیاز و مقابله با ریزگردهای کشنده سیستان و رسیدگی به وضع اسفبار وسایل پزشکی، تکمیل راه های روستایی و... باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان از وزیر ورزش خواست تا با توجه به جمعیت نیم میلیون نفری بانوان این استان در خصوص ساخت پارک بانوان اقدام لازم را انجام دهد.  

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان