به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، منوچهر مهدی پور در مراسمی که به مناسبت روز شوراها برگزار شد اظهار کرد: در شوراهای شهر خلاهای قانونی زیادی وجود دارد و آنچه که وظیفه ذاتی شوراها است به دلیل وجود خلاهای قانونی شدنی نیست و به نوعی دستشان بسته است.

شهردار کومله با بیان اینکه اعضای فعلی شورای شهر کومله خیلی خوب عمل کرده اند و در طرح و برنامه ها از ما پیشی گرفته اند، گفت: تلاش می کنیم که با همکاری همه اعضای شورا و پرسنل شهرداری همانطور که در چندین که گذشته اقدامات بزرگی برای شهروندان انجام شد بتوانیم کارهای و برنامه های بزرگتری را در سطح شهر و در راستای توسعه عمرانی و خدماتی، اجتماعی و فرهنگی انجام دهیم.



عضو شورای شهر کومله نیز با بیان اینکه در کنار دیگر اعضای شورا در حال درس پس دادن هستم، اظهار کرد: از اینکه در شورایی مشغول به کار هستم که امروز مورد تقدیر مسوولین هست و شورای کومله را الگویی برای دیگر شوراهای استان معرفی می کنند خوشحالم.

مهدیه رزاقی با بیان اینکه وحدت و صمیمیت اعضای شورای کومله به همراه شهردار کومله از جمله افتخارات ما است، گفت: در این مدت کوتاه از عمر شورای ششم با انجام کارهای مختلف عمرانی، اجتماعی و غیره، فاصله با طرح توسعه شهری کمتر شده و به طرح بازافرینی شهری نزدیک می شویم و امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر شورای ششم بتوانیم اقدامات خوبی را برای شهروندان انجام دهیم.



امام جمعه کومله نیز با بیان اینکه همان روز اول فعالیت شورای ششم خطاب به اعضای شورا سفارش کردم که شهردار را حمایت کنید، اظهار کرد: خدا را شکر اعضای شورا همان روزهای اول شهردار را انتخاب کردند در حالی که خیلی از شهرهای بزرگ استان بعد از گذشت یک سال هنوز شهردار ندارند و در انتخاب شهردارشان مانده اند و نتوانستند موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی با بیان اینکه شورای شهر کومله در مسائل مختلف اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و غیره موفق عمل کرده است، گفت: هر کاری انجام شود ممکن است چند نفر نیز مخالف آن کار باشند و این طبیعی است مهم این است که کارها درست انجام شود و اولویت در کارها را شورا و شهردار لحاظ کند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا و شهرداری نظر شهروندان را هم رصد کنند و هر روز ببینید که چه باید کرد و نظر همه برای شما مهم باشد نه نظر چند نفر، افزود: اولویت در کارها سرلوحه اعضای شورا و شهرداری باشد و کارها را بر اساس اولویت مهم انجام دهند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح سپاس از اعضای شورای شهر کومله تقدیر شد.

 


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان