نادر سینمای ایران

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۱۴:۰۵ چاپ کد خبر: 162534
[ad_1]


خبرگزاری فارس؛ یادداشت- دهقان: ضایعه عروج شهادت گونه مجاهد عرصه رسانه هنرمند متعهد انقلاب و نادر سینمای ایران جناب آقای نادر طالب زاده را به پیشگاه حضرت ولی عصر ، ولی امر مسلمین جهان، امت انقلابی ایران و همه کسانی که  در راه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به مجاهدت می پردازند تسلیت می گوییم.

وی در طول ۶۹ سال زندگی خویش از همراهی و بهره گیری با سید شهیدان اهل قلم در سال های دفاع مقدس تا همراهی با مجاهدان اسلامی در بوسنی و هرزگوین و تا انجام به موقع تکلیف در قلب ایالت متحده و یا در ام القرای جهان اسلام، ایران اسلامی با بصیرت در تمامی صحنه ها حضور داشت و نقش موثری در تبیین رسالت انقلابی خود داشت.  

او چهره ای صبور و مردمی بود که هرگاه تکلیف خود را در قالب ساخت مستند یا تولید برنامه های تلویزیونی و یا ایفای نقش در سینما و یا ساخت یک فیلم میدید آنرا همسو با مبارزات همه جانبه خود در راه استکبار ستیزی و صهیونیسم جهانی به پیش می برد تا آنجا که نام او در فهرست تحریم های امریکا قرار گرفت اما هرگز از سرزنش دشمنان و منافقان داخلی و خارجی با وجود بی مهری های فراوان در داخل کشور نهراسید.

بی گمان نادر طالب زاده با آن عمق و اشراف بی بدیل خود در عرصه کارگردانی سینما و مجاهدت رسانه ای در بسترسازی و آرمان های انقلاب اسلامی  هم در جشنواره های فیلم عمار تا تلاش برای تاسیس شبکه افق و همزمان سعی بلیغ در راه شناساندن دین مبین اسلام به آحاد بشریت نقش بسزایی داشت تا جایی که توماس اردبرینک خبرنگار نیویورک تایمز از او با عنوان فیلمساز ایرانی آمریکایی یاد کرد.

این هنرمند عرصه هنر انقلاب با معرفی ظرفیت وفاداران انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان و دبیری ۷ دوره کنفرانس بین المللی افق نو برگ زرینی دیگر در همسوسازی جریانهای مدافع انقلاب اسلامی از خود به جای گذاشت او در این راه آنچنان کوشید که حتی  شهروندان آمریکایی با وجود اعمال فشار پلیس فدرال آمریکا در این کنفرانس همکاری می کردند.

در دهه های اخیر این هنرمند وارسته  و سردار جنگ نرم با دعوت و گفتگو با بسیاری از شخصیت های بین المللی از سر تا سر جهان  از آمریکا، اروپا، روسیه، کانادا ،آمریکای لاتین تا کشورهای آسیایی  با چهره های شناخته شده ای  همچون شانستون الکساندر دوگین و... در مجموعه برنامه های تلویزیونی خود در راه معرفی ظرفیت های انقلاب اسلامی و شاخصه های تمدنی آن با ادبیاتی خاص گام های موثری را در پایه گذاری این  برنامه ها در حوزه  اندیشه ای پایه گذاری کرد. و سرانجام با کوله باری از اعمال صالح خود در عرصه رسانه و به جای گذاشتن شاهراهی منحصر به فرد در واپسین روزهای رمضان از این سرای خاکی به سوی یاران شهیدش شتافت. امید آنکه با همت افسران جنگ نرم راه این مبارز انقلاب امتداد یابد.

انتهای پیام/









این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید




[ad_2]

منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان