[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان آستارا مدیرانی حضور دارند که فکر می کنند هنوز زمان دولت قبلی است و کم کاری و کوتاهی می کنند، افزود چنین مدیرانی هرگز جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

وی گفت: مسئولی که در انجام امور مردم کوتاهی می کند و آنقدر کار ارباب رجوع را طولانی می کند که خدایی ناکرده مردم برای حق قانونی خود اقدام به دادن رشوه کنند چنین مسئولی شایستگی تصدی در جمهوری اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه تمامی مسئولین باید توان خود را برای حل مشکل مردم بگذارند، افزود: کسی که چندین ماه به خاطر امیال شخصی سرنوشت شهر را معطل گذاشته و نمی گذارد هیچ حرکتی در شهر انجام شود باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشد.

امام جمعه آستارا افزود: در هفته های گذشته اتفاقاتی را شاهد بودیم که متأسفانه تبعات زیادی برای آستارا داشت و هیچ کس به مسئولی که کوتاهی کرده اعتراضی نمی کند اما بر سر مسائل کوچک با آبروی افراد بازی می کنند.

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به اینکه نباید گذاشت مردم آستارا بیش از این از ضعف مدیریتی آسیب ببیند، اضافه کرد: باید مدیران انقلابی و کارآمد و باسواد را جایگزین مدیرانی کرد که هیچ گونه کارایی برای شهر و مردم ندارند و اگر مدیری از جایگاه خود سو استفاده کند باید پاسخگوی عملکرد خویش باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان