[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول مقابل ویارئال در یک بازی تماشایی در نیمه دوم به برتری 3 بر 2 رسید تا با مجموع 5 بر 2 راهی فینال شود.

در نیمه اول لیورپولی نمایشی بسیار ضعیف داشت ولی در نیمه دوم کاملا متحول شد و با ورود لوئیز دیاز به شدت خوب و موفق عمل کرد.

دیاز که خرید زمستانی لیورپول از پورتو بود، به یکی از بهترین بازیکنان سال 2022 قرمزها نام گرفته و توانست در این مسابقه نیز به بهترین بازیکن زمین نام گیرد.

مطبوعات انگلیس از صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان حرف زدند. قرمزها در 5 سال اخیر 3 بار به فینال رسیدند و باید دید امشب چه تیمی حریف آنها خواهد شد.

تلگراف تیتر «پاریس برو که رفتیم، قرمزها به فینال رسیدند» را به روی جلد برد و با انتشار عکسی از فابینیو از گل مهم او در نیمه دوم حرف زد. پیشتر قرار بود فینال در روسیه برگزار شود ولی با توجه به جنگ روسیه و اوکراین، این فینال به فرانسه تغییر مکان داد.

میرر با تیتر «ممنون از دیاز که 4 گانه باقی ماند» از هم تیمی سابق طارمی تشکر کرد. لیورپول در اتحادیه قهرمان شده و حالا می خواهد برای 3 جام دیگر تلاش کند. آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی رسیدند و رقابتی نزدیک با سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارند.

اکسپرس نیز از  رویای 4 گانه این فصل لیورپول نوشت و از زنده ماندن امید قرمزها صحبت کرد.

استار نیز تیتر «رویای 4 گانه زنده ماند» را به روی جلد برد و از ترس لیورپولی در نیمه اول نوشت. استار نوشت: پس از ترس لیورپول در نیمه اول و شکست 2 بر صفر این تیم به خوبی توانست در نیمه دوم به بازی بازگردد و راهی فینال شود.

تایمز نیز با تیتر «لیورپول همه کار را به سختی انجام می دهد» از صعود دشوار کلوپ به فینال صحبت کرد. این تیم که در بازی رفت 2 بر صفر پیش افتاده بود ، در نیمه اول نمایشی بسیار ضعیف داشت و به همین دلیل مجبور شد تا در نیمه دوم به سختی به مرحله بعدی برسد.

مترو نیز تیتر «قرمزها واقعا به فینال رسیدند» از تحقق رویای لیگ قهرمانان اروپا حرف زد.

اگر رئال مادرید به فینال برسد و منچسترسیتی را امشب شکست دهد، فینال سال 2018 تکرار خواهد شد و لیورپول می خواهد انتقام آن شکست را بگیرد. در آن مسابقه صلاح توسط راموس شدیدا از ناحیه کتف مصدوم شد. صلاح خودش در مصاحبه پس از بازی گفت: سیتی نه، سیتی تیم دشواری است. دوست دارم با رئال مادرید در فینال بازی کنم.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ربات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان