به گزارش لنگرخبر، منوچهر مهدی پور شهردار کومله باتبریک عید سعید فطر گفت: بعد از دوسال شیوع ویروس کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا برنامه ریزی ها جهت برگزاری جشنواره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شود.

وی گفت: همانطوریکه مستحضرید شهر کومله به دیار بهار نارنج شهرت داشته و جشنواره بهارنارنج کومله یک سابقه دیرینه را طی کرده و از سال ۹۲ اولین جشنواره برگزار شد و در طی این ۷ دوره تعداد ۲ دوره در لنگرود و مابقی در شهر کومله برگزار شد.

شهردار کومله با بیان اینکه از پیگیری ها و تلاش های اعضای شورای شهر قدردانی میکنیم که همواره پیگیر امورات شهر و علی الخصوص در این جشنواره نقش موثری ایفا میکنند، افزود: در ابتدا با هماهنگی اداره میراث فرهنگی شهرستان لنگرود ۴۰ غرفه در نظر گرفته شده و این غرفه ها را به تولید کنندگان بومی واگذار نموده و قصد داریم از اواسط هفته تا جمعه این غرفه فعال شود تا دراختیار مردم قرار گیرد.

مهدی پور با بیان اینکه این جشنواره در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع فضای مناسبی از لحاظ امنیتی و ترافیک برخوردار است برگزاری می شود، گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر صادق عظیمی با توجه به تجارب ارزنده وی بعنوان دبیر جشنواره بهار نارنج انتخاب گردیدند.

وی هدف از این جشنواره را شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان دانست و تاکید کرد؛ با توجه به استقبال های گذشته از این جشنواره پیش بینی میکنیم باتوجه به تعطیلات در پیش رو جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از این جشنواره دیدن کنند.

شهردار کومله گفت: درصدد هستیم جهت نمایش سنت های دیرین خود از پوشش ها و لباس های بومی و محلی استفاده کنیم و همچنین بازی های بومی، تجلیل از تولید کنندگان و معلمان نمونه و… خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره پنج شنبه 15 اردیبهشت ساعت 15 در لات محله کومله برگزاری می شود، افزود: از مرکز بهداشت هم درخواست نمودیم غرفه ای را برای ترویج دوز سوم واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نهایت در تلاشیم که به بهترین شکل ممکن این مراسم را برگزار کنیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان