[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، به گفته مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی عملیات اجرایی بارگیری و ترخیص محموله های روغن خام خوراکی به مقاصد کارخانجات تولیدی با نظارت میدانی مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان، ابوالقاسم یوسفی نژاد ناظر گمرکات گیلان و معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان  آغاز و این عملیات بدون وقفه و به صورت شبانه روزی دنبال خواهد شد.

کاظمیان در جمع خبرنگارن با بیان اینکه این محموله های روغن که در یک ماهه اخیر به این مجتمع بندری واردشده گفت: ترخیص این محموله  به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که از صبح امروز، با صدور مجوزهای قانونی ترخیص تمامی ۴۰ هزار تن موجود در مخازن این مجتمع بندری جهت تأمین نیازهای کارخانه های تولیدکننده روغن خوراکی آغاز شد.

به گفته سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی  در یک ماه اخیر با هشت فروند کشتی تانکر این حجم روغن وارد بندر کاسپین شده، بندری که باوجود زیرساخت های مناسب ایجادشده توسط بخش خصوصی و سازمان، زمینه تسریع در تخلیه و بارگیری روغن خام خوراکی را فراهم نموده و به یکی از مبادی تأمین کالای اساسی کشور تبدیل شده است.

گفتنی است از آغاز راه اندازی بندر کاسپین تاکنون بیش از ۵۶۰ هزار تن روغن خام از طریق این بندر وارد و به واحدهای تولیدی حمل شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : واردات روغن

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان