[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ویژه برنامه های بسیج سازندگی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت به منظور خدمت رسانی به گروه های هدف در گیلان برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۸۰۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی شرکت دارند، تصریح کرد: ویژه برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف و به مناسبت هفته بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است که با مشارکت بسیجیان و گروه های جهادی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به ۷۵۰ روستای گیلان در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد، بیان کرد: این پروژه ۳ ساله توسط سپاه قدس گیلان و قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجرا است و در تلاش هستیم که در موعد مقرر آن را به اتمام برسانیم.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج سازندگی، عنوان کرد: قرار است به منظور تأمین رفاه حال نیازمندان، ۸ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه به تازه عروسان اهدا شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه قدس گیلان طی چهار سال اخیر بیش از دو هزار مسکن مددجویی را به گروه های هدف تحویل داده است، افزود: رسیدگی به زندگی و معیشت محرومان همواره مورد تاکید و توجه سپاه است.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه ۱۵ روستای شهرستان تالش در هفته بسیج سازندگی آبرسانی می شود، گفت: وضعیت آب شرب استان گیلان مساعد نیست لذا از تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه درخواست داریم که در این راه کمک رسان سپاه قدس گیلان باشند.

وی تصریح کرد: در راستای عمل به رسالات محوله، ساخت ۵۰۰ واحد جدید مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را در دستور کار داریم و طبق برآوردها در کمتر از یک سال تکمیل و تحویل داده می شود.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به راه اندازی قرار گاه محله در همه پایگاه های بسیج گیلان بیان کرد: از سال ۹۲ تا سال ۱۴۰۰، بیش از ۶ هزار و ۳۴۵ شغل توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ایجاد شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان