[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سپاه پاسداران در راستای عمل به وظایف خود به راه دین و عالمان وفادار بوده است، بیان کرد: سپاه در تمام این سال ها به وظایف خود در قبال محرومان و آحاد جامعه عمل کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مجاهدت های بی نظیر شهید مطهری و خدمات ایشان به ایران و انقلاب، گفت: اسلام شهید مطهری برگرفته از اسلام حقیقی و حدیث ثقلین بوده و حرکت بر مبنای اصل دین کشور ما را به پیشرفت رسانده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری نسل جوان را به خوبی می شناخت و به شبهات آنها پاسخ درست می داد، تصریح کرد: این شهید بزرگوار همواره به مردم خدمت می کرد و دلسوزانه در کنار آنها بود و همواره رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی جهان اسلام معرفی می کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگر و غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان در این هفته انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های سیاسی با موضوع ضرورت و هدف جهاد تبیین، گفت: تجلیل از مربیان قرآنی و عقیدتی و برگزاری برنامه های ورزشی از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان