[ad_1]

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت که امروز دیگر بهانه وجود سلاطین مختلف برای هیچ کس به ویژه مردم پذیرفتنی نیست و باید یک بار برای همیشه شاهد اتحاد قوای مختلف برای مقابله با مفسدان باشیم.

به گزارش ایسنا، پروین صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی گرانی های اخیر گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین سازمان نیروهای مسلح در غرب آسیا را دارد و در کنار آن نیروی انتظامی، دولت، مجلس، قوه قضائیه، دستگاه های اطلاعاتی، نظارتی و گمرک وجود دارد پس چگونه است زور این مجموعه بزرگ به چند نفر قاچاقچی، احتکارگر، دلال و سلطان قاچاق نمی رسد؟ چرا به طور مداوم به بهانه مقابله با قاچاق اجناس مختلف گران می شود؟

وی اضافه کرد: سال هاست که این نسخه اقتصادی در دولت های مختلف پیچیده و تکرار می شود اما دریغ از نتیجه درست؛ امروز دیگر بهانه وجود سلاطین مختلف برای هیچ کس به ویژه مردم پذیرفتنی نیست و باید یک بار برای همیشه شاهد اتحاد قوای مختلف برای مقابله با مفسدان باشیم. مجلس هم باید قوانین لازم را تصویب کند و دولت انقلابی نیز اهتمام خود را برای مقابله با قاچاق و فساد به کار بندد و با تمام توان در کنار قوه قضائیه تلاش کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بهتر بود دولت قبل از تصمیم گیری در مورد افزایش قیمت ها با مردم صحبت می کرد که اگر دولت عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کند می تواند در این مسیر موفق باشد. باید دولت جهادی با اژدهای هفت سر فساد مقابله کند و به تقویت و امنیت معیشت مردم توجه داشته باشد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان