[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای مسکن گیلان با تاکید بر پیش بینی نیازهای اولیه ساخت مسکن ملی، اظهار کرد: ایجاد رفاه و شرایط مناسب برای متقاضیان باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استفاده از فناوری های نوین در ساخت مسکن باید مورد توجه باشد، افزود: اکثر متقاضیان مسکن در خط فقر قرار دارند و از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند لذا تسریع در روند کار ساخت و ساز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سازندگان مسکن باید به کاهش هزینه های تمام شده توجه کنند، عنوان کرد: البته کاهش هزینه نباید باعث افت کیفیت شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید بر کیفیت مصالح استفاده شده دقت و نظارت کافی شود، افزود: زیرساخت های مسکن باید در عین برخورداری از کیفیت خوب، از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشند.

عباسی با بیان اینکه روند ساخت نهضت ملی مسکن کند است، ادامه داد: ۶ ماه از آغاز ساخت مسکن ملی در گیلان گذشته اما پیشرفت قابل ملاحظه ای در آن دیده نمی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه هیچ گونه کم کاری در ساخت مسکن ملی پذیرفتنی نیست، بیان کرد: از ظرفیت سپاه و قرارگاه خاتم در ساخت مسکن ملی استفاده شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان