[ad_1]

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس ابتدایی استان تهران به دلیل آلودگی هوا گفت: مدیران شهر تهران پاسخ دهند که از شاخص ⁧‫آلودگی هوا‬⁩ خبر نداشتند یا خواب مانده بودند؟

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«امروز به لطف بی تدبیری مسئولان استان تهران، ما هم مانند بسیاری از والدین مجبور شدیم فرزندان مان را به مدرسه ببریم و برگردانیم.
‏صرف نظر از اتلاف وقت اولیای دانش آموزان و آسیب به سلامت نوجوانان، مدیران شهر تهران پاسخ دهند که از شاخص ⁧‫آلودگی هوا‬⁩ خبر نداشتند یا خواب مانده بودند؟!»

امروز اطلاع رسانی دیرهنگام درباره تعطیلی امروز مدارس ابتدایی استان تهران آن هم در ساعت هشت صبح به دلیل آلودگی هوا باعث سردرگمی و مشکلاتی برای اولیای مدارس و دانش آموزان شد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، گفت که از روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت اعلام شرایط اضطرار برای امروز کرده بود اما متاسفانه جلسه تصمیم گیری دیر برگزار شد.

 عابد ملکی معاون امور هماهنگی استانداری تهران علت تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس را «تاخیر گزارش هواشناسی» دانست که در واکنش مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه صدور هشدار هواشناسی فقط برعهده سازمان هواشناسی است، گفت: پس از صدور هشدار، وزارت بهداشت،مرکز کنترل کیفیت هوا و سازمان محیط زیست هم در تشخیص میزان آلاینده ها و مشاوره دادن به استاندار برای تعطیلی مدارس مسئول هستند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان