[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ماکان پدرام عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به آغاز ساخت نهضت ملی مسکن در این استان گفت: طبق برآوردها، ۱۰۷ هزار نفر در استان گیلان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده اند افزود: تعیین تکلیف و بررسی روند کار ۱۴ هزار متقاضی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در گیلان بیان کرد: در یک منطقه متقاضی داریم اما زمین مناسب وجود ندارد و گاهاً در یک شهرستانی زمین موجود است اما متقاضی نداریم.

پدرام با اشاره به شهرستان های پر متقاضی برای نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: شهرستان رشت متقاضی بالایی برای ثبت نام در این طرح دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: شهرستان تالش و لاهیجان و رودسر از جمله شهرستان هایی هستند که زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند.

پدرام با بیان اینکه برای ساخت پروژه های تخصیص ۹۵۰ هکتار زمین نیاز داریم، گفت: جدا سازی ۶۰۰ هکتار شناسایی شده از سفید رود نیز باید انجام گیرد تا پروژه نهضت ملی مسکن روند خوبی را طی کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان