[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ابراهیمی عصر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی در رشت با اشاره به اقدامات سازمان بسیج سازندگی در ۲۲ سال از زمان آغاز تأسیس تاکنون، بیان کرد: این سازمان در راستای عمل به وظایف خود خدمات ارزنده ای را به نیازمندان ارائه داده که ادامه دار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه طی ۴ سال اخیر اقداماتی نظیر ساخت مسکن محرومین و آب رسانی به مناطق محروم و روستایی انجام شده است، افزود: بسیج و سپاه در حل مشکلات کشور نقش به سزایی دارند و همواره یاری رسان نیازمندان هستند.

وی با اشاره به ثبت بیش از سه هزار گروه جهادی در سامانه اطلس، تصریح کرد: بر اساس آمار امروز سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس بسیج سازندگی از همه اقشار و تخصص ها ثبت شده است.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه بسیج دارای ظرفیت نخبگانی و علمی بسیار خوبی در عرصه های مختلف است، ادامه داد: اگر از این ظرفیت ها در راستای حل بحران های مختلف استفاده شود می توان به موفقیت های فراوان رسید.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار و ۹۶۰ جهادگر در گیلان فعالیت دارند، بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همواره یار و یاور بسیج سازندگی بوده است.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به نوعروسان، توزیع ۷۵۰ هزار بسته معیشتی طی دو سال و ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین با همکاری بسیج سازندگی در گیلان انجام شده است، افزود: بسیج سازندگی ۲۵ کیلومتر آبرسانی به مناطق روستایی و محروم را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان