رمزهای عبور حذف می شوند؟ - ایسنا

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۹:۱۵ چاپ کد خبر: 163939
[ad_1]

آئین سوگند امانوئل مکرون، نگاه متفاوت روشنفکران به جنگ در اوکراین و توافق گوگل، اپل و مایکروسافت، برای حذف رمز عبور، از جمله خبرهای قابل توجه امروز روزنامه های جهان اند.

به گزارش ایسنا و به روایت آلبرت کوچویی، روزنامه های امروز یکشنبه ـ ۱۸ اردیبهشت ماه ـ مطالب زیر را سوژه صفحات خود قرار داده اند:


وعده ی فرانسه ای قوی تر

رمزهای عبور حذف می شوند؟


لوفیگارو همراه با دیگر روزنامه های فرانسه، نگاهی به آئین سوگند امانوئل مکرون، رئیس جمهوری دارد. مکرون می گوید فرانسه ای قوی تر را وعده می دهم و آرزوی زمینی قابل زیست تر را در سیاره مان دارم. او گفت می خواهد رئیس جمهوری تازه برای سرزمینی تازه تر باشد. سردبیر در سرمقاله روزنامه لوفیگارو می نویسد: اکنون زمان حقیقت است. زمان یادمان خواهد انداخت، کدام وعده ها، کم رنگ تر شده اند. امانوئل مکرون یادش خواهد ماند، که این بار محبوبیت اش، کاسته شد. فوریت ها بسیارند، تورم در فرانسه و جنگ در اوکراین، روزنامه های ایتالیا هم از سوگند مکرون نوشتند. له رپوبلیکا: مکرون وعده فرانسه ای مستقل تر را داده است.

روشنفکران در دو صف

رمزهای عبور حذف می شوند؟


روزنامه در شپیگل، با دیگر روزنامه های آلمان، با نگاهی متفاوت می گوید: جنگ در اوکراین، روشنفکران آلمانی را دو پاره کرده است.
پشتیبانی صلح آمیز یا جنگ. می نویسد: در سراسر راین تا به امروز، کم تر بحث اجتماعی درباره یک موضوع این چنین سرگرفته است. نویسندگان و هنرمندان، این جا، دو نگاه متفاوت به جنگ در اوکراین دارند. با این همه، تجهیزات جنگی، همچنان از سوی غرب، به ویژه آلمان، به سوی اوکراین سرازیر شده و این خشم روسیه را سبب شده است.

آینده تیره و تار دموکراسی در آمریکا

رمزهای عبور حذف می شوند؟


روزنامه های آمریکا هنوز، از حمله پشتیبانان دونالد ترامپ، به کاخ کنگره میگویند. یو اس ای تودی هم می نویسد: حمله به کاخ کنگره ، نشانگر آغاز یک جنگ داخلی سیاسی-فرهنگی است که آمریکا را دوپاره کرد. تحقیق درباره حمله ای که در ششم ژانویه ۲۰۲۱ از سوی هوادارن ترامپ، سرگرفت، یک حادثه کلیدی است که آینده دموکراسی در آمریکا را تیره و تار کرد. اکنون جنگ در اوکراین هم، چنین کلیدی در برابر دموکراسی در آمریکا است.

در حاشیه خبرهای امروز آمده است:
 

رهایی از رمز عبور

روزنامه لوموند، از سه غول فن آوری می گوید. گوگل، اپل و مایکروسافت. آن ها توافق کردند که تا پایان سال، کاربران را از وجود رمز عبور، رهایی بخشند. آن ها وعده کرده اند که به سیستم نظامی دست خواهند یافت، که در آن نیازی به رمز عبور نخواهد بود. ورود به اپلیشکن های گوشی ها و وب سایت ها، بدون نیاز به رمز عبور خواهد بود. اکنون رمز عبور، تنها راه معتبر ورود به وب ها است، که تا پایان سال میلادی، چنین نخواهد بود. کاربرد این شیوه تازه ورود، ایمن تر از رمز عبور خواهد بود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان