[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، «سید عبدالمجید اجتهادی» اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی در راستای تکالیفی که در خصوص تعیین تکلیف اموال در اختیار دارد، روش های مختلفی را طبق قوانین و مقررات برای تعیین تکلیف اموال و فروش آنها به کار می گیرد که یکی از این روش ها برگزاری حراج های حضوری است. سال های گذشته به جهت شرایط حاد کرونا برگزاری این نوع حراج متوقف شده بود که در اواخر سال گذشته دوباره از سر گرفته شد.

وی افزود: اولین حراج امسال در ۲۵ اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان، از ۱۴ اردیبهشت ماه امکان بازدید افراد از انبارهای اموال تملیکی و رؤیت کالاها میسر شده و مشتریان تا ۲۴ اردیبهشت ماه فرصت دارند از کالاها بازدید به عمل آورند.

اجتهادی با اشاره به زمان برگزاری حراج حضوری عنوان کرد: حراج مذکور روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و در صورت عرضه نشدن تمام کالاهای مطرح شده در روز اول، ادامه حراج به روز بعد موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: افراد برای شرکت در این حراج نیاز است که ابتدا برای رؤیت کالا به انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه نمایند و برای شرکت در حراج های حضوری تنها همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی شرکت کنندگان کافی است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان