[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تهیه و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور، اولین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق تدوین برنامه هفتم توسعه با حضور اعضای شورا از جمله جانشین ریاست و معاونین سازمان برنامه بودجه، رؤسای امور و همچنین سازمان های تابعه و پژوهشی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه، تعیین ترکیب اعضای ستاد تهیه و تدوین برنامه هفتم توسعه، چارچوب و برنامه زمانبندی تهیه و تدوین نظام برنامه هفتم توسعه و نحوه تهیه و تدوین اسناد و گزارش های بررسی چالش ‏ها و آسیب شناسی حوزه های زیر در چارچوب دستور العمل ابلاغی به عنوان سه دستور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین، در این جلسه که درآمدی بر آغاز تدوین برنامه هفتم توسعه به شمار می رفت بر مستمر و متوالی بودن جلسات شورای هماهنگی و تلفیق تدوین برنامه هفتم تاکید شد.

ترکیب پیشن هادی اعضای ستاد برنامه هفتم، تعیین عناوین مسائل، پیشران ها و چالش های برنامه ‏هفتم، به منظور تعیین عنوان کارگروه های تخصصی ذیل شورای هماهنگی و تلفیق برنامه هفتم توسعه و چگونگی حضور و ارتباط مؤثر نخبگان، انجمن ها و بخش خصوصی در ستاد برنامه ریزی برنامه هفتم توسعه از موضوعات مورد بررسی این جلسه بود.

گفتنی است؛ یکپارچه سازی تصمیمات در شورای هماهنگی و تلفیق تدوین برنامه هفتم توسعه، تکمیل و تصحیح عملکرد کارگروه های احتمالی، مشارکتی و شبکه محور بودن برنامه هفتم توسعه و شناخت وضع موجود از طریق عملکرد کارگروه هایی که در ادامه راه تدوین برنامه تشکیل خواهد شد، از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان