[ad_1]

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعدد دستورات مجلس گفت که طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها به این زودی ها در دستور کار صحن علنی قرار نمی گیرد.

سید نظام موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعلام وصول طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها در مجلس گفت: با توجه به اعلام وصول طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها، این طرح برای بررسی به کمیسیون فرهنگی ارجاع می شود و در دستور بررسی این کمیسیون قرار می گیرد. 

وی در توضیح روال بررسی طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها در مجلس گفت: بعد از بررسی این طرح در کمیسیون فرهنگی، گزارش آن به هیات رییسه برای در قرار گرفتن در دستور کار صحن علنی ارائه می شود منتها طرح های یک و دو فوریتی متعدد و مسائل اولویت داری در دستور کاری مجلس قرار دارد، به همین دلیل این طرح آن هم بدون قید فوریت به این زودی در دستور کار صحن علنی قرار نمی گیرد مضاف بر اینکه تعیین تکلیف آن هم منوط به تصویب کلیات و جزییات و سپس تایید شورای نگهبان است.

وی یادآور شد: این طرح عده ای از نمایندگان است که تا وقتی در صحن مجلس بررسی نشده و به تصویب نمایندگان نرسد به عنوان مصوبه مجلس تلقی نمی شود. باید این طرح در کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد که در پروسه آن حتما از نظر مشورتی مرکز پژوهش ها و نظرات نخبگان و کارشناسان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان