[ad_1]

برنامه "الف ب بسم الله" از امروز چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز اخبار مربوط به نمایشگاه کتاب را از محل نمایشگاه پوشش می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، پس از دو سال وقفه در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، رادیو گفت وگو برنامه "الف ب بسم الله" را با هدف جریان شناسی و آسیب شناسی نشر و نظام توزیع کتاب و اطلاع رسانی درباره حوزه نشر و کتاب را از محل نمایشگاه به روی آنتن می برد.
فرهاد دهنوی، تهیه کننده برنامه "الف ب بسم الله" در توضیحاتی گفت: این برنامه کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر رادیو گفت وگوست که در ایام برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از این شبکه پخش خواهد شد. برنامه "الف ب بسم الله" در قالبی ترکیبی و با بخش های میزگرد، مرور خبرها و رویدادها، معرفی کتاب ها و ناشران و مصاحبه و گزارش تولید می شود.

تهیه کننده "الف ب بسم الله" همچنین اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی و استفاده از ظرفیت های رسانه ای برای نشر، تولید و پخش این برنامه اهمیت بسزایی دارد. به ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در امر جهاد تبیین، ترویج کتابخوانی اهمیت ویژه ای دارد که این مهم وظیفه رسانه ها را برای فرهنگ سازی مناسب حساس تر می کند.

وی ادامه داد: موضوعات محوری این برنامه ترویج فرهنگ کتابخوانی، به کارگیری شهروندان برای ارتباط با کتاب و توسعه استفاده از کتاب های الکترونیکی است. همچنین بخشی از برنامه هم به تازه های انتشارات سروش در این برنامه اختصاص خواهد داشت.

رادیو گفت وگو با برنامه "الف ب بسم الله" از امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز به صورت زنده و تصویری از محل نمایشگاه کتاب با مخاطبان دائمی خود ارتباط برقرار می کند. این ویژه برنامه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز از رادیو گفت وگو پخش می شود.

شبکه رادیویی گفت وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

علاقمندان می توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت وگو در ارتباط باشند.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد که در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان