[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه رهبری در سه دهه اخیر بارها در خصوص شبیخون فرهنگی تاکید کردند، گفت: دشمنان بعد از ناامیدی در بخش جنگ سخت افزاری وارد جنگ نرم افزاری و جنگ فرهنگی و ساخت فیلم هایی که کانون خانواده را نشانه گرفته بود، شدند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بسیاری سنگرهای فرهنگی را رها کردند که این کار باعث شده تنها برخی دستگاه ها متولی عفاف و حجاب شناخته شوند، افزود: همه ما موظف به ترویج عفاف و حجاب و انجام فعالیت های مختلف در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه مبنای کار ما فرهنگی است، بیان کرد: در مسئله عفاف و حجاب باید به کار فرهنگی اهمیت داده شود و احکام دینی و شئونات اسلامی رعایت شود.

عباسی با اشاره به اینکه دشمن از همه ابزارها جهت تخریب عفت و حجاب در جامعه استفاده می کند، تصریح کرد: دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب هماهنگ نیستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه متولیان مباحث فرهنگی و ارزشی و انقلابی باید مشخص شوند، بیان کرد: باید نگاه واحدی در حوزه عفاف و حجاب ایجاد کنیم و فرمانداری ها و استانداری ها باید نمادی از مسائل اسلامی و اخلاقی باشد.

وی با اشاره به اینکه در تفکیک فضای اداری که در اختیار زنان و مردان است تمام توان خود را به کار گرفتیم، افزود: همه دستگاه ها موظف به ترویج عفاف و حجاب هستند و این کار مربوط به یک دستگاه و سازمان نیست.

عباسی با تاکید بر ضرورت رفع خلاءهای فرهنگی حوزه عفاف و حجاب، اظهار کرد: سبقه فرهنگی باید بر سایر کارها غالب باشد.

وی افزود: یکی از دلایل ناامنی در حوزه عفاف و حجاب این است که فضای دانشگاه ها تغییر کرده و حضور با پوشش چادر در این فضاها کمرنگ شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید نسبت به مردانی که عفت چشم ندارند نیز حساس باشیم و با آنها برخورد کنیم، گفت: همه دستگاه ها موظف به ترویج و رعایت عفاف و حجاب هستند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان