[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره اقدامات ستاد کرونا استان اظهار کرد: در آغاز شیوع کرونا در کشور، بلافاصله پس از تشکیل ستاد ملی کرونا، ستاد استانی کرونا در گیلان نیز تشکیل و سیاست های دولت و همچنین دغدغه های مردم را در آن دنبال کرده است. 

وی با اشاره به تلاش های همه جانبه در مدیریت بیماری کرونا افزود: مدیریت صحیحی که امروزه در کرونا حاصل شده، مرهون تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همکارانشان و همچنین همراهی مردم استان است. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به برخی از موفقیت های استان در بحران کرونا گفت: گیلان در نوبت اول و دوم واکسن کرونا در کشور حائز رتبه نخست شده و امیدواریم با همراهی مردم و رسانه ها، در نوبت سوم نیز پوشش واکسیناسیون در استان به سطح مورد انتظار برسد. 

عباسی با اشاره به جمعیت ساکن و شناور قابل توجه در استان گیلان بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال حدود هفت میلیون نفر مسافر وارد استان گیلان شد و تمام تلاش ما در استان در جهت حفظ و ارتقای ایمنی و سلامت مردم و استان بوده است. 

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در ایثار و ازخودگذشتگی افزود: گیلانیان مفتخر هستند که نخستین شهید مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده را تقدیم سلامت مردم کرده اند. 

استاندار گیلان ضمن تقدیر از همراهی بی مثال و کم نظیر مردم با سیاست های دولت در مدیریت بیماری کرونا، از اصناف و دستگاه های اجرایی کشور قدردانی کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کرونا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان