[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده عصر پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید مهندس «ناصر پیروی»، اظهار کرد: شهید پیروی از مدیران توانمند، اخلاق مدار، با اخلاص و جهادی بود و تلاش های ارزشمندی در راستای حفاظت از جنگل و منابع طبیعی از خودش به یادگار گذاشت.

وی با تاکید بر توجه و تکریم از خانواده معظم شهدا، افزود: دیدار و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران از نعمات ارزشمند انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تشریح مدیر تراز انقلاب و جهادی، بیان کرد: شهید پیروی نمونه ای از مدیر تراز انقلاب اسلامی بود که در مقابله با قاچاقچیان و سوداگران جنگل جان خود را فدا کرد.

آقازاده با تاکید بر الگوپذیری مدیران از سیره و منش شهدا بویژه شهید پیروی، تصریح کرد: شیوه مدیریتی، اخلاقی و رفتاری شهید پیروی، الگوی تمام عیاری برای مدیران و مسئولان است.

وی، روحیه انقلابی در صیانت از جنگل و منابع طبیعی شهید ناصر پیروی را تحسین برانگیز خواند و افزود: اگر مدیران هم در مسئولیت شأن شیوه رفتاری شهید پیروی را الگو قرار دهند بسیاری مشکلات امروز حل می شود.

شهید «ناصر پیروی» نمونه ای از مدیر تراز انقلاب اسلامی است

شهید پیروی رزمنده جهادی در عرصه حفظ و حفاظت از جنگل بود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه شهید پیروی رزمنده جهادی در عرصه حفظ و حفاظت از جنگل بود، گفت: ایثار و فداکاری فقط در جبهه و جنگ اتفاق نمی افتد بلکه در عرصه خدمت به مردم و صیانت از جنگل نیز ایثار و گذشت جلوه گر می شود.

آقازاده با انتقاد از برخی غفلت ها و کم کاری های مسئولان نسبت به خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: نگاه مدیران و مسئولان نسبت به حل مشکلات و دغدغه های خانواده شهدا و ایثارگران باید دلسوزانه و خدمت بی منت باشد.

وی با اشاره به برخی اهمال کاری ها در دولت گذشته نسبت به مسائل مردم، افزود: مدیران کم کار و بی دغدغه تغییر می کنند و جایشان را به افراد دلسوز و دغدغه مند خواهند داد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در ادارات و نهادها باید اولویت قرار گیرد، گفت: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و منش انقلابی، جهادی و مبارزه طلبانه شهید پیروی باید در ادارات پیاده سازی شود.

قاچاقچیان و سوداگران جنگل به شدت از شهید ناصر واهمه داشتند

همسر شهید ناصر پیروی هم در این نشست اظهار کرد: شهید پیروی تمام وقتش را صرف حفاظت از منابع طبیعی و جنگل کرده بود و در این راه هم شهید شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان و سوداگران جنگل به شدت از شهید ناصر واهمه داشتند، افزود: جدیت، روحیه مبارزه گرانه و همچنین برخورد قاطع با متخلفین و قاچاقچیان و سوداگران جنگل از شهید پیروی یک آرمان و الگو ساخته بود.

همسر شهید پیروی با اشاره به روحیه مردم داری این شهید، بیان کرد: شهید ناصر تمام زندگی اش را وقف مردم کرده بود و همیشه در خصوص صیانت از جنگل و انفال دغدغه داشت.

وی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی چون شهید پیروی می توان آرمان و اهداف این شهید را در جامعه تبیین کند.

شهید مظلوم ناصر پیروی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ماسال بود که در هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۴ به صورت ناجوانمردانه توسط باند جنگل خواران و رانت و فساد سر از تنش جدا شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان