[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با اشاره به دیدار اخیر بشار اسد با مقام معظم رهبری، افزود: آنهایی که می گفتند بشار به زودی رفتنی است اکنون می بینند که خودشان رفتند اما بشار ماندنی شد.

وی مقاومت را اصل مهم در رسیدن به اهداف برشمرد و افزود: امروز جبهه مقاومت در بهترین وضعیت خود قرار گرفته و رژیمی که بیشتر از همه احساس خطر می کند رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام صالحی گفت: اگر مقاومت در سوریه و عراق انجام نمی شد و همچنان این کشورها اشغال بودند اکنون مسئله اول و آخر کشور ما مسئله امنیت مرزهای کشور بود.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان افزود: تربیت نسل تمدن ساز توسط معلمان انجام می گیرد و خواه ناخواه معلمان الگوی فرزندان ما هستند.

وی عامل موفقیت عمده هر کشور را معلمان دانست و از مسئولین خواست به مطالبات معلمان رسیدگی شود.

حجت الاسلام صالحی به طرح جدید اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: طرحی که دولت آغاز کرده باعث می شود که مسیر یارانه ها از وارد کننده ها و افراد بالا دستی تغییر کرده و مستقیم به مردم برسد.

وی با تأکید بر اینکه مردم و رسانه ها باید مراقب بوده تا بلندگوی دشمن نباشند، ادامه داد: رسانه های بیگانه نشان داده اند هیچگاه خیرخواه ملت ایران نبوده اند.

امام جمعه آستارا از مسئولان خواست که نظارت مستمر و دقیق بر این طرح اقتصادی داشته باشند تا عده ای فرصت سو استفاده نداشته باشند و نیز خواستار برخورد جدی و پشیمان کننده با سو استفاده کنندگان شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان