[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در حاشیه بازرسی و بازدید از فروشگاه های مختلف در شهرستان های رشت، خمام و بندر انزلی از کشف ۸۰ کارتن روغن خبر داد و اظهار کرد: این روغن ها به قیمت غیر مصوب به مردم عرضه می شد که سریعا با حضور بازرسان این اداره کل، ضمن جریمه فروشگاه زنجیره ای مذکور، مدیر هلدینگ این فروشگاه طی تماس تلفنی، نسبت به تخلف تفهیم شد تا مشابه این تخلف در سایر فروشگاه نباشند و گرنه با تشکیل پرونده و جریمه سنگین تر اعمال قانون خواهند شد. 

وی همچنین با حضور در فروشگاه های بزرگ استان ضمن بررسی وضعیت موجود اقلام اساسی در سطح بازار گفت: همکاران این اداره کل با ۴۲ تیم بازرسی در رشت و بیش از۷۸ تیم بازرسی در شهرستان ها عازم کف بازار شدند و اقلام مرغ، روغن، ماکارونی و شکر را پایش و رصد کردند.

به گفته مدیرکل صمت استان گیلان، تا ظهر امروز فقط در رشت بیش از ۳۴۳ مورد و در کل استان ۱۱۰۰ بازرسی از اصناف استان در حوزه مواد غذایی صورت گرفت که ماحصل آن ۲۱۱ فقره تشکیل پرونده تخلف با ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال تشکیل گردید. 

پورحیدری با بیان اینکه در بازرسی های این اداره کل یک انبار در رشت شناسایی شد، افزود: در این انبار کشف شده، اقلام اساسی نظیر روغن، رب، ماکارونی با ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال احتکار شده بود و اقلام مذکور در اختیار مقامات قضایی جهت توزیع بین عموم مردم قرار گرفت. 

وی با بیام اینکه آرامش نسبی در بازار حکم فرما است، بیان کرد: با توجه به اینکه تمامی اقلام اساسی به وفور در انبار ها و سطح عرضه موجود است، مردم دغدغه ای در تامین آن ها نداشته باشند. 

مدیرکل صمت استان گیلان از تجهیز سامانه پاسخگویی به شکایات این اداره کل جهت رسیدگی سریعتر به گزارشات مردمی سخن گفت و تصریح کرد: از مردم استان تقاضا دارم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح عرضه و توزیع کالا هرچه سریعتر با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه 124.ir اعلام نمایند تا بازرسان این اداره کل در کمترین زمان ممکن به تخلفات اعلام شده رسیدگی نمایند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تیمور پورحیدری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان