[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به اینکه ائمه جمعه به مشکلات جامعه و مردم آشنا هستند، افزود: نشاط باید در کار، رفتار و عمل ائمه جمعه نمایان باشد.

وی با بیان اینکه وجود نشاط در انسان، کلام آن را تأثیرگذار می کند، افزود: یکی از موارد مهم که باید در خطبه های نماز جمعه به آن توجه شود تقویت نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به تقدیم هزار خون برای تثبیت انقلاب اسلامی، گفت: نظام اسلامی با خون دل خوردن عالمان دین محقق شده و هر حرکتی که موجب تضعیف آن شود این حرکت سیاه و منفور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مبنای حکومت اسلامی بر اساس اندیشه علوی و نبوی عنوان و اضافه کرد: اجتماعی که انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و دشمن را شاد کند قابل قبول نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر آرمان های انقلاب، ارزش ها و رهبری است، اظهار کرد: نقدها باید منصفانه، منطق و آرام باشد.

وی، نظام اسلامی را خط قرمز آحاد جامعه به ویژه ائمه جمعه عنوان کرد و یادآور شد: روحانیت دلسوزترین قشر برای جامعه و از جنس مردم هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق اندیشه ورز توسط ائمه جمعه، بیان کرد: ائمه جمعه در ارتباط با افراد دقت ویژه داشته باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان