[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منفرد عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره نادر طالب زاده در حسینیه هنر رشت اظهار کرد: کسی مانند «نادر طالب زاده» قدر فیلمسازانی که شجاعت ورود به عرصه های مخاطره آمیز را داشتند نمی دانست و از آنان حمایت نمی کرد.

رئیس حوزه هنری گیلان با اشاره به اینکه «نادر طالب زاده» تنها یک شخصیت نیست بلکه نماد و شاخص است، افزود: وقتی از طالب زاده صحبت می کنیم صرفاً نباید به انقلابی بودن وی اشاره کرد بلکه باید از افرادی که مردم را در بزنگاه ها تنها نمی گذارند مستقیماً صحبت کنیم.

وی با اشاره به ساخت مستندی توسط طالب زاده، تصریح کرد: وی برای فرهنگ سازی در راستای حق برگزاری تجمع در کشور برنامه ساخته بود اما هنوز این مستند از تلویزیون قابل پخش نیست.

منفرد با بیان اینکه برای تداوم راه افرادی همچون طالب زاده باید فعالانه عمل کرد، ادامه داد: اگر طالب زاده امروز در گیلان بود برای سراوان آبرو می گذاشت و تلاش می کرد و صدای مردم این منطقه می شد و آنها را به تلویزیون می آورد و در برابر جریانی که سعی می کند این مطالبه را منحرف کند می ایستاد.

وی با اشاره به اینکه باید از مکتب فرهنگی طالب زاده یاد کرد، عنوان داشت: وی تنها یک شخصیت نبود و همانطور که سردار سلیمانی یک مکتب مدیریتی بود، طالب زاده نیز مکتب فرهنگی بود که برای رسانه های ما پیام دارد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان