[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی در مورد حس و حال خود از قهرمانی استقلال پس از 9 سال در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران مان تبریک می گویم. آنها مستحق این قهرمانی بودند ، زیرا در این چند سال بابت برخی اتفاقات خیلی سختی کشیدند از هم تیمی هایم و کادر فنی نیز تشکر می کنم که روز گذشته سنگ تمام گذاشتند. 

وی افزود: خدا را شکر توانستیم مقابل فولاد سه امتیاز را کسب کنیم و قهرمان شویم. امیدوارم در سه دیدار باقیمانده همین روند را ادامه بدهیم تا بتوانیم بدون باخت فصل را تمام کنیم. 

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم برای کسب قهرمانی در چند فصل اخیر فشار زیادی را تحمل کرده و اکنون به دست آوردن این جام چه معنی برای آبی پوشان دارد، عنوان کرد: این قهرمانی برای ما شیرینی مضاعفی دارد ، زیرا در 4-5 سال گذشته اتفاقی افتاده که همه آن را می دانند و خیلی نمی خواهم بازش کنم. لذت قهرمانی خیلی بیشتر است زیرا بعد از برخی اتفاقات به دست آمد این بار کادر فنی و تیم ما ن شان داد مستحق این قهرمانی هستیم شاید در ابتدای فصل خیلی ها انتقادات نابجایی از نوع بازی ما کردند و با یک نتیجه مساوی منتقد استقلال شدند ، اما نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم و هدف مان هم این است سه بازی باقیمانده را با قدرت ادامه دهیم و با برنده شدن آنها فصل را با روند خوبی که از ابتدای فصل داشتیم، تمام کنیم.

چشمی در مورد توئیت محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق امور ارتباطات پس از قهرمانی استقلال مبنی براینکه «فکر کن در یک بازی 5 صفر جلو باشیم؛ حالا بشه 5 یک حس ما پرسپولیسی ها اینطوریه مبارک تون باشه» گفت: به او خسته نباشید می گویم. اگر جای آذری جهرمی بودم واکنش خیلی بدتری نشان می دادم. به هر حال بعد از این پنج سال اتفاقی که امسال برای تیم ما افتاد، برای تیم آنها نیفتاد، متوجه منظورم می شوید. اگر جای آذری جهرمی بودم ،قطعاً نمی توانستم تا این اندازه شیک خودم را کنترل کنم. بار دیگر خسته نباشید می گویم. ان شاءالله دیگر اتفاقی برای کسی نیفتد. 

وی درباره احتمال تکرار موفقیت های استقلال در صورت ایجاد ثبات در این تیم و  ادامه فعالیت مصطفی آجورلو و فرهاد مجیدی پاسخ داد: هدف ما در حال حاضر بردن این سه بازی باقیمانده است و دوست داریم آنها را هم ببریم. بعد از بازی با سپاهان هم گفتم می خواهیم پنج بازی باقیمانده را ببریم که تاکنون دو بازی را هم برده ایم. ان شاءالله سه دیدار بعدی را هم می بریم. البته ثبات در یک تیم قطعاً تأثیرگذار است. اگر بازیکنان و کادر فنی یک دل و این روند را در ادامه همین فصل و فصل بعد ادامه بدهیم بازیکن و کادر فنی جابه جا نشوند قطعاً می توانیم فصل بعد را هم نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع استقلال که سابقه حضور در جام جهانی 2018 را دارد در خصوص آخرین شرایط تیم ملی و هم گروهی با انگلیس، آمریکا و برنده دیدار ولز، اسکاتلند و اوکراین توضیح داد: پیش از این هم یک جمله درباره قرعه تیم ملی گفته بودیم شاید نسبت به جام جهانی قبلی گروه ما آسان تر باشد و تیم هایش اسم تیم های هم گروه ما در دوره قبل را نداشته باشند، اما قطعاً گروه سختی داریم نباید تلقین کنیم گروه آسان است و توقعات را بالا ببریم. باید برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی شود و بازی های دوستانه خوبی برگزار کنیم تا  آرامش و امکانات برای این تیم فراهم شود. بازیکنان تیم ملی واقعاً مستحق بهترین امکانات هستند. آنها با نتایج خود این موضوع را نشان داده اند فدراسیون باید تمام تلاش خود را برای فراهم کردن بازی دوستانه، اردوها، امکانات آماده سازی به کار بگیرد تا ان شاءالله برای اولین بار از گروه مان صعود کنیم زیرا پتانسیل این کار را داریم.

چشمی درباره شانس خود برای بازگشت به تیم ملی عنوان کرد: تلاشم را می کنم ، اما این موضوع نظر سرمربی تیم ملی است. بازی کردن در تیم ملی برای من افتخار است ، اما باید سرمربی من را انتخاب کند. اگر انتخابم نکند ، برای او و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. 

انتهای پیام/75


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان