[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به وحدت شیعه و سنی در بندر آستارا اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید بهترین بهره در راستای اشاعه اسلام ناب محمدی (ص) برده شود.

وی با اشاره به موقعیت مرزی شهرستان آستارا، افزود: آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد و این فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج دین اسلام است لذا روحانیون شیعه و سنی باید از این موقعیت استفاده کنند.

حجت الاسلام مهدوی وظایف محوله در سازمان تبلیغات اسلامی را وظایفی خطیر و سنگین بر شمرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه دشمنان با اشاعه اسلام ناب به نحو احسن باید به وظایف محوله عمل کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به طرح جراحی اقتصادی دولت، افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب مردم باید در راستای اجرای طرح همراه مسئولین باشند.

وحدت و همدلی شیعه و سنی در آستارا مثال زدنی است

امام جمعه آستارا نیز در این مراسم با اشاره به بهره مندی این شهرستان از وجود روحانیون تشیع و تسنن، افزود: وحدت و همدلی که بین روحانیون شیعه و سنی در آستارا وجود دارد مثال زدنی است و باید در را راستای ترویج و اشاعه اسلام ناب محمدی بهره ببریم.

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی با تقدیر و تشکر از خدمات دو ساله حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی در آستارا و آرزوی موفقیت برای ایشان انتصاب حجت الاسلام رضازاده را به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی آستارا تبریک گفت و وی را از اساتید قرآن برشمردند.

وی افزود: امیدواریم با حضور وی شاهد رونق فعالیت های قرآنی در آستارا باشیم.

سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مهمی در راستای جهاد تبیین دارد

«عنایت رضایی پور» فرماندار آستارا نیز در این مراسم با تاکید بر حمایت و تقویت از اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مهمی در راستای جهاد تبیین دارد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «محمدمهدی حبیبی» رئیس سابق تبلیغات اسلامی آستارا، «حسینعلی رضازاده» به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان