[ad_1]

هادی بشری دادستان شهرستان صومعه سرا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با تأکید بر رویکرد قاطعانه برای برخورد با زمین خواران اظهار کرد: متاسفانه هر روز شاهد این ماجرا هستیم که منابع و سرمایه های روستایی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مورد تعرض قرار می گیرد و برخی به این تعرض و فساد کمک می کنند.

بشری با اذعان به اینکه امور اراضی و دستگاه های ذی ربط در صدور مجوز ساخت وساز موظف هستند بر اساس قانون تعللی  برای عمل نکردن به قانون نداشته باشند، افزود:  با توجه به بررسی های به عمل آمده یک فرد غیر بومی  به ساخت بنایی غیر مجاز با ارزش هفت میلیارد تومان در  روستای صیقلواندان کرده بود که با طی مراحل قانونی امروز تخریب شد.

دادستان شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه حین اجرای حکم تخریب بنای غیرمجاز آرد یارانه ای درجه یک مخصوص نانوایان کشف و ضبط شد، گفت: تعداد دقیق ۹۵ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی و ۴۹ کیسه سبوس در حین تخریب کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی خط قرمزی برای مقابله با فساد نمی شناسد، گفت: با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی در هر جا که احتمال وقوع جرم و فساد وجود داشته باشد دادگستری ورود پیدا می کند و در این زمینه با هیچ کسی تعارفی ندارد.

بشری با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان حوزه تغییر کاربری اراضی افزود: در برخورد با افرادی که در اراضی باغی و زراعی اقدام به ساخت وساز غیرقانونی می کنند به شدت برخورد کرده و ملک را در هر مرحله از ساخت باشد پس از تشریفات قانونی قلع وقمع خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : تخریب ویلا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان