[ad_1]

اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه سرود سلام فرمانده از بهترین سرودهایی است که در این چند سال سروده شده است، اظهار کرد: سرود سلام فرمانده یکی از فاخر ترین سرودهای اجرا شده در کشور است که در دل همه مردم ایران اسلامی نشسته است.

وی با اشاره به نقش معلمان و مربیان پرورشی در انتقال مفاهیم ارزشی گفت: نوجوانان، سرودخواندن را بیشتر دوست دارند و از طرفی معلمان و مربیان پرورشی هم از قالب سرود برای انتقال مفاهیم ارزشی و دینی استفاده می کنند، چون می دانند به مراتب تأثیرگذاری بیشتری دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان تاثیر کارهای فاخر فرهنگی_ مذهبی در اشاعه فرهنگ دینی و مهدویت را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قطعه سلام فرمانده با محوریت بچه های دهه نودی است، بچه هایی که حالا می خواهند در قرن جدید، خودی نشان بدهند و این سرود به خوبی نقش فرهنگ در جامعه به ویژه بین نوجوانان را نشان داد.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به عمق دین باوری و ولایتمداری نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تصریح کرد: فرزندان ایران زمین، سرود سلام فرمانده را از عمق وجودی خود می سرآیند و با این کار فطرت ارزشی و خداجویی خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه صدای نوجوانان دهه نودی به گوش جهانیان و استکبار جهانی رسیده است، گفت: استکبار جهانی با ساخت کلیپ هایی همواره سعی دارد تا به جمهوری اسلامی نفوذ فرهنگی کرده و نوجوانان و جوانان این کشور را تحت تاثیر قرار دهد ولی دهه نودی های ایرانی با خواندن سرود سلام فرمانده پیغام استکبارستیزی و ولایتمداری خود را به گوش جهانیان رسانده اند.

استاندار گیلان ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ را روزی ماندگار در تاریخ گیلان دانست و افزود: مردان و زنان گیلانی در مراسمات مختلف ولایتمداری خود را نشان دادند ولی روز ۲۸ اردیبهشت سال جدید را باید در تاریخ گیلان ثبت کرد زیرا نوجوانان دهه نودی با اجرای سرود سلام فرمانده حماسه ای عظیم خلق کردند.

عباسی با بیان اینکه سلام فرمانده لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: با اجرای سرود سلام فرمانده کاخ ستمگران به لرزه در آمده و استکبار این پیغام را دریافت کرد که جوانان و نوجوانان این مرز و بوم تا پای جان از انقلاب و آرمان های آن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 
[ad_2] منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان