[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، احسان الله محمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش روحانیت در حفظ نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: روحانیون همواره برای دفاع از ارزش ها و اعتقادات پای کار بوده و قبل و بعد از پیروزی انقلاب با مجاهدت های خود در این راه گام برداشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان، کوچک شمردن دستاوردهای نظام را توطئه دشمنان دانست و افزود: موفقیت های کشور در دوران دفاع مقدس و در طی این سال ها بر کسی پوشیده نیست اما دشمن قصد کمرنگ کردن این پیروزی ها را دارد.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان انقلاب، بیان کرد: برگزاری کنگره و یادواره شهدا نقش مهمی در پاسداشت چهره شهدا دارد و این کار در استان به طور پیوسته دنبال می شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه صهیونیست ها به دلیل ضربات سنگینی که از اسلام و روحانیون خورده اند درصدد تخریب چهره و جایگاه روحانیت است، افزود: برگزاری کنگره شهدای روحانی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و انتقال پیام این مبارزان به جامعه می شود.

وی با اشاره به پیام مهم برگزاری کنگره شهدای روحانی، تصریح کرد: نشان دادن وفاداری و حضور مؤثر این قشر از جامعه در صحنه های حق علیه باطل و پیشگامی در عرصه های مختلف مانند دوران دفاع مقدس تا دوران کرونا از جمله این پیام ها است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در شهر قم از ۳۰ اردیبهشت آغاز شده است گفت: استان گیلان دارای ۱۶۲ شهید روحانی است که نمایشگاه و دستاوردها و آثار شهدای روحانی این استان در مصلی قدس شهر قم برپا و زندگی نامه این شهدا با ارائه مستند و کلیپ نمایش داده می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان