[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر دوشنبه در دیدار با فعالان سیاسی آستارا، اظهار کرد: دولت سیزدهم در ابتدای کار با وارد کردن ۱۳۶ میلیون دز واکسن گام بزرگی در کاهش تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا برداشت.

وی افزود: کاهش نرخ تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد و تسویه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبلی نیز از دیگر اقدامات دولت بود.

فرماندار آستارا با اشاره به شعار امسال و بیانات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از تولید داخلی، گفت: میراث دار جریانی هستیم که تصمیم گرفته بر اساس اتکا به ظرفیت های داخلی به رشد و تعالی برسد و اعتقاد داریم تنها راه نجات کشور تقویت تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

رضایی پور وظیفه و مأموریت دولت در آستارا را حضور در میان مردم، مسئله شناسی و حل مسائل بر اساس نظام مسائل برشمرد و افزود: تلاش ما مبارزه قاطع با فساد و زمین خواری است و با تمام قدرت در مقابل فساد و مفسدین خواهیم ایستاد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در آستارا فراهم است، افزود: از سرمایه گذاران دعوت می کنیم از فضاهای موجود برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

رضایی پور با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری همواره جز آرزوهای مردم آستارا بوده است، گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری آستارا با وجود سه مرز فعال و پتانسیل های موجود، کمکی به شریان اقتصادی کشور خواهد بود.

وی افزود: مجتمع بندری آستارا، خطوط راه آهن مرزی، منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی و مرز زمینی از زیرساخت های اصلی شهرستان آستارا برای توسعه و پیشرفت منطقه هستند.

فرماندار آستارا با اشاره به ظرفیت های تالاب استیل و گردنه زیبای حیران، تصریح کرد: از سرمایه گذاران در آستارا حمایت می شود و امیدواریم با همت دولت و تلاش همه جانبه همه مسئولان شهرستان شاهد رفع مشکلات مردم آستارا و توسعه و آبادانی آن باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان