[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر سردار صادقی صبح سه شنبه در یادواره ۲۶۰ شهید عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا جز تکلیف اصلی مسئولان نظام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان نظام اسلامی، بیان کرد: ارتش بعثی عراق به گمان خویش سه روزه جنوب ایران را فتح خواهد کرد اما ۳۵ روز زمین گیر شد.

سردار صادقی، چالش های داخلی بر گرفته از نفاق و دشمنی های داخلی عنوان کرد و گفت: هر گاه در کشور دچار آسیب شدیم به خاطر نفاق و تفرقه بوده است در سقوط خرمشهر هم این موضوع صدق می کند.

وی خدا محوری و خداباوری را مؤلفه اصلی فتح خرمشهر دانست و افزود: غیرت، خداباوری، ایمان و جهاد رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد.

بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است

زخم ۱۹ ماهه خرمشهر همچنان باقی است

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با بیان اینکه ۱۹ ماه زخم خرمشهر در دل ما ماند، تصریح کرد: نفاق داخلی موجب سقوط ۱۹ ماهه خرمشهر شد، ۱۹ ماهی که هنوز آثار مخربش وجود دارد.

سردار صادقی با اشاره به آثار سو و خطرناک فاصله گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، اضافه کرد: هر زمانی از دفاع مقدس و فتح خرمشهر فاصله بگیریم، دشمن ضربه اش را وارد کرده است.

وی با بیان اینکه نسل امروز نیاز به روشنگری و تبیین ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دارد، افزود: فاصله گیری با فرهنگ اسلامی و اعتقادی ما را به شکست نزدیک می کند و تمام تلاش دشمن هم در این مسیر است.

تاکید بر تبیین دستاوردها و جذابیت های نظام اسلامی و انقلاب

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه با تاکید بر تبیین دستاوردها و جذابیت های نظام اسلامی و انقلاب، تصریح کرد: دستاوردها و جذابیت های انقلاب اسلامی باید به نسل جوان گفته شود عدم تبیین آنها موجب جایگزینی انحرافات از سوی دشمن می شود.

سردار صادقی با بیان اینکه ما در نداشته های خود همیشه موفق عمل کردیم، گفت: هر زمانی با داشته هایمان حرف زدیم باختیم و در نداشته هایمان حرکت کردیم و همیشه برنده میدان بودیم.

وی با بیان اینکه موفقیت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی به خون پاک شهدا گره خورده است.

بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز جامعه است

بصیرت افزایی و معرفت محوری نیاز مبرم جامعه است

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه، بصیرت افزایی و معرفت محوری را نیاز مبرم جامعه دانست و بیان کرد: نگاه بصیرتی و معرفتی در جامعه باید تقویت شود.
سردار صادقی با بیان اینکه اندیشه، تفکر و راه شهدا در جامعه تکثیر شده است، اضافه کرد: تکثیر تفکر اسلامی موجب حرکت و بیداری اسلامی در جهان شده است.

وی با بیان اینکه موفقیت نظام اسلامی از عبور گردنه های سخت به دست آمده است، افزود: اقتدار نظام اسلامی با سختی و عبور از پیچ و خم های تاریخی و دشوار کسب شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان