[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه ناحیه آستارا ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: رزمندگان ایرانی در شرایطی نابرابر و در حالی که رژیم بعثی به پشتوانه غرب، آمریکا و شوروی جنگی جهانی را به ما تحمیل کرده بود، ایستادگی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری با بیان اینکه پیروزی خرمشهر در عملیات بیت المقدس فتح الفتوح بود افزود: فتح خرمشهر درس عبرتی بود برای اینکه به مسئولین غرب گرا اطمینان نکنیم.

وی گفت: مسئولان ما باید انقلابی باشند، مسئولی که غرب گرایی که در وجودش آلام و خواسته های مردم را پرورش ندهد و رفع نیاز نکند و دلش برای مردم و کشورش نسوزد شایستگی مسئولیت ندارد.

سرهنگ قنبری افزود: با حذف بنی صدر ملعون و از زمانی که حضرت امام فرماندهی کل قوا را بر عهده گرفتند پیروزی های مستمر و مداوم را شاهد بودیم و این همان فتح الفتوح بود.

فرمانده سپاه آستارا به نقش رزمندگان در تثبیت انقلاب اشاره کرد و افزود: زمانی دشمنان در صدد تصاحب مرزهای جغرافیایی ما بودند اما رزمندگان اسلام در مرزهای عقیدتی ما حضور پیدا کردند و تا به امروز مرز مقاومت را در سرتاسر جهان ایجاد کردند، آنها روح مقاومت را به مردم تزریق کرده و این دستاورد هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود.

سرهنگ قنبری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه امروزی، گفت: در این زمان که جنگ شناختی، ترکیبی، هیبریدی، جنگ های قومی و قبیله ای و جنگ های نیابتی از سوی استکبار جهانی و از سوی کشورهای مرتجع عرب به ملت ها تحمیل می شود باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داده و بصیرت انقلابی داشته باشیم.

وی افزود: باید نسبت به تهدیدات پیرامونی خود در عرصه های مختلف آگاه باشیم و تبیین کنیم.

فرمانده سپاه آستارا به نقش تمام اقشار در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه ما افسران جنگ نرم هستیم و تکلیف داریم تا تمدن نوین اسلامی در سرتاسر جهان پایه ریزی شود و بستر برای ظهور خورشید عالم تاب میسر شود.

خاطره گویی رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس و مداحی در سوگ شهدا از دیگر بخش های مراسم بزرگ گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در آستارا بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان