[ad_1]

ایسنا/خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آبادان بر اجرای برنامه های حمایت های روانی و اجتماعی برای خانواده های آسیب دیده متروپل تاکید شد.

دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی آبادان که به منظور اجرای برنامه های حمایتی روانی و اجتماعی از خانواده های آسیب دیده و بازماندگان حادثه متروپل آبادان برگزار شد، اظهار کرد: باید برای ابراز همدردی با مردم مصیبت زده خدمت ایشان می رسیدم و در کنار رساندن پیام تسلیت رئیس جمهور و همدردی ایشان که فرمودند که پیگیر امور تا حصول نتیجه هستند، بتوانیم بخشی از آلام مردم حادثه دیده آبادان را تسکین بدهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آبادان، وی اضافه کرد: در این جلسه هماهنگی مناسبی را با روانشناسان و مشاوران داشتیم تا بتوانیم پوشش روحی و معنوی خوبی را در این فضا داشته باشیم.

خزعلی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی بسیار خوبی را برای همکاری در این حوزه داشت و با وجود اینکه شب گذشته روانشناسانی از تهران آماده عزیمت به این شهرستان بودند ولی آبادانی ها پیام دادند که به لحاظ نیروی انسانی متخصص مشکلی وجود ندارد و اگر بعدها کمبودی احساس شد از پایتخت نیز نیروی روانشناس به این منطقه اعزام می شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در ادامه سفر به آبادان بازدیدهایی انجام شد تا از خانواده هایی که سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند حمایت معنوی و مادی لازم صورت گیرد.

دکتر عبداله خوان زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این جلسه گفت: کل پیکر دانشگاه علوم پزشکی آبادان و تمام ارگان های دست اندرکار در این مسیر در کنار عزیزان آسیب دیده و بازماندگان ایشان خواهند بود و در این مسیر ساماندهی خود را حفظ می کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت روحی و روانی و استمرار مشارکت بین بخشی، میزبان دکتر خزعلی و هیات همراه بودیم تا بیش از پیش در کنار خانواده های بازماندگان باشیم و در این راه نیز به نحو احسن خدمات رسانی کنیم.  

نشست معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور معاون بهداشت، دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران گروه های ستادی در سالن اجتماعات معاونت بهداشت این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان