[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در دومین نشست استانی ستاد بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی ممتاز و الهی بود که قدرت خداوند در وجود ایشان متجلی شد.

وی با بیان اینکه شخصیت والا و برجسته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هیچیک از رهبران سیاسی دنیا قابل قیاس نیست، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) همچون خورشیدی در تاریخ ایران می درخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، رمز محبوبیت و موفقیت معمار کبیر انقلاب اسلامی را اخلاص و اتصال به خداوند دانست، و بیان کرد: امام خمینی (ره) به منبع لایزال قدرت الهی متصل بود که توانست انقلاب اسلامی شکوهمند ایران را به پیروزی برساند و دین مبین اسلام را احیا کند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه یوم الله ۱۴ خرداد روز ابراز عشق و ارادت مردم به امام راحل (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: حضور ۱۰ میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک امام خمینی (ره)، عمق عشق و ارادت امت به امام را به منصه ظهور جهانیان رساند.

وی با اشاره به نقش آفرینی به موقع و تحسین برانگیز مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این اقدام تاریخی و هوشمندانه مجلس خبرگان رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و دشمنان و فرصت طلبان داخلی و خارجی را ناامید ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم استانی سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی، ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه قیام خونین یوم الله پانزدهم خرداد، عشق مردم ایران به اسلام و ولایت را به استکبار جهانی گوشزد کرد، گفت: این روز بزرگ و تاریخی مبدا نهضت اسلامی و مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت قیام خونین یوم الله پانزدهم خرداد در شهر رودبار خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله دکتر رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدیونس رودباری را افتخار مردم گیلان و سند پیشتازی گیلانیان غیور در مبارزات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شهید رودباری مورد لطف و تأیید حضرت امام خمینی (ره) بود که پس از زخمی شدن در یورش رژیم ستم شاهی پهلوی به مدرسه فیضیه قم در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، به شهادت رسید.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به همراهی شهید جانباز آیت الله احسانبخش با معمار کبیر انقلاب اسلامی در مراحل مختلف نهضت اسلامی ایران، بیان کرد: خاطرات و اقدامات خالصانه این مبارز نستوه در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست.

وی از برگزاری ۱۲۲ ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه های متعدد در مساجد و بقاع متبرکه، تولید و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی، برگزاری محافل قرآنی، تولید و انتشار فیلم کوتاه، نماهنگ، پوستر، عکس نوشته، موشن گرافی، اینفوگرافی و…، برگزاری جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای گروه سرود، اهدای کمک های مومنانه در قالب طرح مواسات، اجرای گرافیک محیطی و نقاشی دیواری و همچنین فضاآرایی و تبلیغات محیطی بخشی از این برنامه ها خواهد بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان