[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های روز پویانمایی، اظهار کرد: ۸ تا ۱۲ خرداد ماه به عنوان هفته پویانمایی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مجموعه در این روزها با نمایش انیمیشن های برگزیده میزبان کودکان و نوجوانان است.

میر عظیمی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمای، گفت: این جشنواره بزرگ ترین جشنواره کشور در حوزه انیمیشن بوده بستری مناسب برای رشد و گسترش این هنر است.

وی در ادامه به زیرساخت های موجود و پیشینه فعالیت های هنری در استان اشاره و با تاکید بر ضرورت بهره گیری از برگزاری این رویداد بین المللی برای معرفی هرچه بیش تر آثار پویانمایی و تشویق مخاطبان برای ورود به این عرصه، اضافه کرد: مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری استان گیلان با استفاده از سالن های سینما و حضور در مناطق روستایی و به نمایش پویانمایی های برگزیده برای کودکان اقدام می کنند.

میر عظیمی به نمایش همزمان پویانمایی هایی در سطح استان گیلان در روز ۱۲ خرداد ماه اشاره کرده و ادامه داد: نقد و بررسی انیمیشن های برگزیده و آشناسازی کودکان با این هنر پویا از دیگر برنامه های این روز به شمارمی رود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان