[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسینی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با رده های مختلف بسیج اقشار در سالن اجتماعات سالن یاس با بیان اینکه جلسات هم اندیشی اقشار باید به طور فصلی برگزار شود، اظهار کرد: باید در این جلسات ضعف ها و مشکلات را شناسایی و برای حل آنان به طور فصلی حل کرد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری و اهمیت قابل تأمل رده های بسیج اقشار در جامعه و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی، گفت: تمامی رده های اقشار از جمله بسیج فرهنگیان، کارمندان، اصناف، کارگری، کشاورزی، صنعت و رسانه، جامعه پزشکی و اساتید اقدامات بسیار خوبی را مثل دیگر رده ها اقشار انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه جامعه نخبگانی بسیج می تواند به حل بسیاری از مشکلات کمک کند، افزود: در گیلان نخبگان بسیجی بسیار زیادی در عرصه های مختلف وجود دارد که اگر از ظرفیت آنان استفاده شود می توان به رشد و تعالی گیلان کمک کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به برنامه های پیش رو در بسیج اقشار، گفت: ساماندهی هیئت های اندیشه ورز، شبکه سازی مجموعه بسیجیان، گفتمان سازی سیاست های استان از جمله مهم ترین برنامه های بسیج اقشار است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج اقشار از ظرفیت متخصصین هر حوزه به منظور حل مشکلات عمده در گیلان استفاده کرده است، بیان کرد: همواره سازمان بسیج اقشار در کنار دستگاه اجرایی بوده و به کارآمدی آنان کمک کرده که نمونه بارز آن بسیج جامعه پزشکی در دوران کرونا است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار یکی از معضلات گیلان را مسئله پسماند دانست و افزود: تفکیک زباله از مبدا مهم ترین را مبارزه با معضل پسماند در گیلان است لذا تمامی رده های بسیج اقشار باید با اقداماتی به انجام این طرح در محل کار و گیلان اجرایی کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان