[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار در اجرای اهداف سپاه و بسیج نقش داشته و با سیاست گذاری خود می توانند به تحقق برنامه ها کمک کنند.

وی با اشاره به وضعیت بسیار حساس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بین الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و نفوذ خود وضعیت بسیار حساس در دنیا پیدا کرده و همگان به دنبال نابودی این نظام مقدس هستند لذا بسیج نقش تأثیر گذاری در حفظ این نظام مقدس دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از اهداف استکبار را ضربه زدن به سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: هر نهاد، ارگان و یا هر فردی که باعث معرفی و افتخار جمهوری اسلامی شود مورد آماج حملات استکبار و رسانه های بیگانه قرار می گیرد که نمونه بارز این مسئله، حمله به عوامل سرود سلام فرمانده است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر لزوم توجه به معرفی وظایف بسیج اقشار در کشور برای قشر جوان، بیان کرد: نقش بسیج اقشار در کشور باید برای مردم و جامعه نمایان شود زیرا برخی از مردم هنوز به این وظایف آشنا نبوده و بعضاً تحت تأثیر رسانه های بیگانه قرار می گیرند.

وی اجرای سند ۱۰ ساله بسیج را برای تمامی اقشار لازم الاجرا دانست و افزود: بسیج اقشار با توجه به نقش آفرینی بسیار خوب خود کانون توجهات است لذا باید سند اعتلای ۱۰ ساله برای این سازمان مورد توجه قرار گیرد چون در غیر این صورت هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار دارند تا در هنگام مشکلات در کنار آنان باشند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های برای حل مشکلات موجود جامعه استفاده شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان