[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر سه شنبه در جشنواره تقویت باورهای مذهبی مردمی غرب گیلان، با بیان اینکه دولت سیزدهم در پی استفاده از ظرفیت های مردمی برای خلق آثار هنری است، بیان کرد: هنر و فرهنگ را باید به اهل آن بسپاریم و نقش دولت نیز به عنوان حمایت کننده در این حوزه باید تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: کسانی که به دنبال زمین زدن قدرت جمهوری اسلامی هستند از اجتماعات و رویدادهای مردمی ناراحت بوده و به دنبال بر هم زدن این اجتماعات هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق رسانه ها از جوانان هویت زدایی و اعتقاد زدایی می کنند، گفت: دشمن به دنبال القای این است که جوانان را دین ستیز نشان دهد و آموزه های دینی را در تقابل با اندیشه جوانان نشان دهد اما جوانان کشور پای کار نظام هستند و در رویدادهای فرهنگی و انقلابی نقش آفرینی می کنند.

ثقتی با بیان اینکه دشمن در پی از بین بردن زیست عفیفانه مردم است، تصریح کرد: مردم باورهای عمیق دینی دارند و مدافع ارزش ها هستند و برای برپایی رویدادهای انقلابی و مذهبی داوطلب می شوند و این کار خط بطلانی بر نقشه دشمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: دشمنان برای عادی سازی برخی ناهنجاری ها در شهر ساحلی رضوانشهر برنامه ریزی می کنند اما مردم اجازه نمی دهند زیست عفیفانه در فضای سواحل و شهر تخریب شود.

وی خدمت پاک و درست مدیران و کارگزاران را بزرگترین تبلیغ برای باورهای دینی عنوان کرد و افزود: توجه مسئولان و ائمه جماعات به امور جوانان بهترین روش تبلیغ باورهای دینی است.

ثقتی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگ و هنر امسال در رضوانشهر، گفت: تمامی فعالیت ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهر را در این هفته به نمایش می گذاریم علاوه بر این تجلیل از مفاخر و هنرمندان پیشکسوت نیز در دستور کار قرار دارد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان