IGTV یکی از ویژگی های اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای طولانی تر از یک دقیقه را آپلود کنند. در نسخه های قبلی اینستاگرام، مدت زمان ویدیو حداکثر می توانست یک دقیقه باشد، اما با معرفی IGTV، کاربران به راحتی می توانند ویدیوهای حداکثر یک ساعت یا بیشتر را آپلود و ارسال کنند. حال اگر به دنبال راهی برای دانلود IGTV اینستاگرام در آیفون خود هستید، با ما همراه باشید تا بهترین روشی که می توانید برای ذخیره ویدیوهای IGTV در آیفون و iOS خود استفاده کنید را به شما آموزش دهیم. در این روش به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از سایت igcrab.com به راحتی به دانلود ویدیو از IGTV با ایفون خود انجام دهید.

دانلود IGTV (تلویزیون اینستاگرام) برای آیفون و iOS

برای اینکه بتوانید تمام IGTV های یک پیج را ببینید و ذخیره کنید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید: ۱- به صفحه مورد نظر بروید و سپس نشانه سه نقطه را در بالا لمس کنید. ۲- از منوی کشویی، Copy Profile URL را انتخاب کنید تا آدرس پیج کپی شود. ۳- حالا به IGTV Video Downloader iOS رفته و آدرس کپی شده را در کادر Username قرار دهید. همچنین می توانید آیدی پیج مقصد را در این کادر تایپ کنید. آموزش دانلود IGTV از اینستاگرام در آیفون ۴- روی دکمه Search کلیک کنید و منتظر بمانید تا پیش نمایش ویدیوی IGTV جهت دانلود آماده شود. ۵- سپس در نهایت بر روی دکمه «Download» کلیک کنید تا فیلم مربوطه IGTV در گالری ایفون تان ذخیره شود. بهترین سایت دانلود IGTV از اینستاگرام برای آیفون نکته : شما همچنین می توانید اگر فقط یک فیلم خاص IGTV  را بخواهید وارد قسمت Instagram Post Download شوید و با دادن آدرس آی جی تی وی کپی کرده خود از قبل به ذخیره تک ویدیو خود بپردازید.

ویژگی های دانلود IGTV اینستاگرام از سایت igcrab در ایفون

  • قابلیت پخش در تمامی پلیرها و اغلب با فرمت MP4
  • امکان تماشای آنلاین ویدیو قبل از دانلود
  • ویدئو را بدون ورود به سیستم و ثبت نام ذخیره کنید
  • دانلود اورجینال و با کیفیت بسیار بالا
  • با امکانات ویژه و سرعت دانلود بالا بدون محدودیت
  • قابلیت دانلود هایلایت استوری ها در Download Instagram Highlights Profile

سوالات متداول

۱ـ آیا استفاده ازین سایت برای دانلود IGTV در ایفون رایگان است؟

بله، با کمک این ابزار می توانید کاملا رایگان و امن به دانلود IGTV در آیفون خود بپردازید.

۲ـ آیا برای دانلود IGTV نیاز به نصب برنامه و لاگین کردن دارم؟

خیر، در این سایت کاملا به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب برنامه اضافی و بدون نیاز به لاگین کردن می توانید ویدیوها را ذخیره کنید.

۳ـ کیفیت فیلم IGTV دانلود شده بالا است؟

بله، دقیقا همان کیفیت بالایی که در اینستاگرام هست را دانلود می کنید. امیدواریم از این ابزار برای دانلود IGTV های مدنظرتان در اینستاگرام برای آیفون نهایت استفاده را برده باشید. با کمک ابزار igcrab.com میتوانید پست و استوری و حتی عکس پروفایل پیج ها را هم دانلود کنید.  
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اکثریت ایفون

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان