[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، میر حامد اختری ظهر پنج شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به زخمی دو جنگل بان رشتی، اظهار کرد: دو جنگل بان در منطقه جنگلی لاکان رشت در حین برخورد با ۸ قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این دو جنگل بان از ناحیه دست مجروح و در بیمارستان بستری شدند، افزود: روی دست یکی از جنگلبانان عمل جراحی انجام شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر حال مصدومان مساعد است، ادامه داد: یکی از جنگلبانان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده است.

وی با بیان اینکه بیش از سه تن چوب جنگلی قاچاق نیز توقیف شد، گفت: این قاچاقچیان که شناسایی شده اند، پس از درگیری از صحنه جرم متواری و تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

اختری همچنین با اشاره به مصدوم شدن یکی دیگر از کارکنان منابع طبیعی در درگیری با هفت نفر از متصرفان یک قطعه زمین ملی در روستای انگل بر شهرستان سیاهکل، افزود: متهمان پس از مصدوم کردن این مأمور از صحنه جرم فرار کردند.

وی به تلاش نیروی انتظامی برای پیدا کردن این متصرفان و برخورد جدی با آن ها اشاره و تصریح کرد: فرد مصدوم ابتدا در بیمارستان سیاهکل و سپس برای درمان تکمیلی در بیمارستان لاهیجان بستری شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان