[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور امروز (پنج شنبه) در مراسم جشن تکلیف ۶۰ نفر از دختران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه جشن تکلیف شروع یک رابطه عاطفی و احساسی با پروردگار است، اظهار کرد: جشن تکلیف یعنی اینکه نوجوان به مرحله ای رسیده که این قابلیت سخن گفتن با خداوند را دارد.

وی یکی از اهداف به سن تکلیف رسیدن را مستحکم شدن بنیه معنوی در نوجوانان دانست و گفت: نوجوانان در طول عمر خود حوادث و اتفاقات بسیار زیادی مشاهده می کنند لذا اگر دارای بنیه معنوی محکم باشند در برخورد با این حوادث، شجاعانه، سربلند و پرافتخار به پیش خواهند رفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان آشنایی نوجوانان با وظایف و تکالیف دینی خود را وظیفه خانواده دانست و بیان کرد: پدران و مادران نقش بسیار مهمی در افزایش روحیه معنوی و آشنایی فرزندان خود با وظایف دینی دارند.

وی تأکید کرد: اگر این وظایف به درستی برای نوجوانان تبیین شود، از دین و انجام فضائل دینی لذت می برد زیرا استکبار هدفش کاهش تأثیر دین در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است.

عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به حفظ ارتباط معنوی نوجوانان با خداوند، بیان کرد: بهترین راه ارتباط با خدا، در درجه اول نماز است لذا از همین دوران آغاز تکلیف سعی کنید نماز را خوانده و ارتباط خود را با پروردگار افزایش دهید.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان