[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص تبیین و روشنگری به اهمیت جهاد تبیین جهت مقابله با تحریف و بیان روایت های نادرست پرداخت.

امام جمعه آستارا با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، تحریف امام را یکی از خطرات جامعه امروز عنوان کرد و افزود: دشمن سعی دارد اندیشه امام، شخصیت امام و روش و الگوی مدیریتی حضرت امام را تحریف کند تا ارزش ها و آرمان های مقدس و الهی انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی با تأکید بر لزوم معرفی شخصیت امام راحل را برای جوانان و نسل امروز، تصریح کرد: اگر ما امام خمینی (ره) را به درستی معرفی نکنیم دشمن آن امامی را که دوست دارد به جوانان معرفی و برای این کار در القای هیچ شبهه کوتاهی نمی کند.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه اندیشه امام و آرمان های انقلاب همه برخاسته از اندیشه پاک الهی و بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، اضافه کرد: کسانی که به دنبال تحریف امام هستند می خواهند انقلاب را از مسیر توحیدی و طاغوت ستیز خود منحرف کرده تا به منافع زودگذر خود دست یابند.

امام جمعه آستارا با تقدیر از برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه در توقیف دو کشتی نفتکش یونانی، تأکید کرد: اقدام متقابل در برابر دزدی آشکار دریایی یونانی ها در توقیف نفتکش ایرانی نشان از قدرت اقتدار و دست برتر جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا و پیام هشداری برای بدخواهان و دشمنان نظام است.

حجت الاسلام باقری به سفر رئیس جمهور تاجیکستان به کشورمان پس از ۹ سال اشاره کرد و افزود: توجه به کشورهایی که از لحاظ جغرافیایی و سیاسی نزدیکی بیشتری به ما دارند در روابط اقتصادی و فرهنگی نیز می تواند سودمند تر باشد و باید از این فرصت ها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی ضمن محکوم کردن فیلم «عنکبوت مقدس»، اظهار کرد: هدف از ساخت این فیلم که با کمک های مالی برخی مؤسسات سینمایی خارجی ایجاد ایرانی هراسی و اسلام هراسی و نشان دادن چهره نا مناسب از ایران و باورهای دینی مسلمانان است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشنواره فیلم کن، یک جشنواره کاملاً سیاسی و فاقد شاخص های هنری لازم است، ادامه داد: این جشنواره حیاط خلوت جریان های ماسونی برای اعتبار بخشی کاذب به آثار سینمایی مورد نظر خود و ترویج افکار غلط است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان