[ad_1]



به گزارش لنگرخبر، آیت الله رضا رمضانی گیلانی ظهر امروز در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گلزار شهدای لنگرود با بیان اینکه مراسم سالگرد امام باید هر سال باشکوه تر باشد، اظهار کرد: هیچ کس بعد از اسلام فکر نمی کرد که زمانی ای به وجود آید که انقلابی باشد تا دین اسلام را پیاده کند و بعضا، انقلاب با نگاه دینی در نگاه حوزویان نیز متصور نبود ولی امام با انجام این کار معجزه کرد.



وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره تلاش کردند تا دین در پستوها باشد و چیزی از ته دین در جامعه وجود نداشته باشد، گفت: خیلی ها مامور شده بودند که مراسمی برای امام حسین (ع) نباشد و واجبات دینی را هم تعطیل کنند و از اسلام چیزی به نام اسلام نباشد و هم غیرت دینی و هم غیرت اسلامی را از بین ببرند.



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تعطیلی دین و احکام دینی همواره مورد تاکید دشمن بوده و برای رسیدن به این اهداف تلاش کرده است، افزود: دشمن در مقابله با دین تحریف جدیدی را در حال گسترش بود و نخستین کسی که در خط جهاد تبیین ایستاد و روشنگری کرد امام خمینی بود.



رمضانی با بیان اینکه امام خمینی در مقطعی اعلام کرد که مردم به صورت فردی و اجتماعی قیام کنند، تصریح کرد: این قیام به معنای رسیدن به انسان به خط معرفت الله بود که در این مسیر شهدا از جمله کسانی بودند که علاوه بر لبیک به پیام امام خمینی (ره)، برای پیروزی حق علیه باطل به پاخواستند.



وی با بیان اینکه با بیان اینکه انقلاب یک حرکت دفعی است، گفت: در زمان قیام امام خمینی برای پایان دادن به حکومت شاهنشاهی، هیچ کسی فکر نمی کرد که قیام انقلاب پیروز شود ولی امام می گفت این کار نتیجه خواهد داد و امروز ثمره اش را می بینیم.



نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پاک ترین ها برای انقلاب اسلامی فدایی شدند، افزود: امروز در جهان قیام های مختلفی را می بینیم که در روبروی کفر زمانه خود ایستادگی و قیام می کنند و این از ثمرات انقلاب اسلامی و معجزه امام بود.



انتهای پیام/۸۴۰۰۸



 





[ad_2]



منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان